Skip to main content
Antwoord

Gaat KPN ook 5g ondersteunen voor de nieuwe Apple Watches?

• September 12, 2025
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Hallo KPN,

Gaat KPN ook 5g ondersteunen voor de nieuwe Apple Watches?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door bnh

Nee voorlopig niet, zie dit topic:

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 16, 2025

Hoi Imco wat bedoel je exact met deze vraag? Of wij modellen gaan leveren die 5G ondersteunen of dat ons netwerk geschikt is voor 5G-ondersteuning? 

• Auteur
  • Topper
  • September 16, 2025

Werken de de nieuwe Apple Watches ook op 5g of alleen op 4G?

• September 16, 2025

Wat maakt het uit? De snelheid van multisim is sowieso begrenst tot 700 kbit las ik pas in een ander topic. Dat is heel traag dus. Wat heb je dan aan een 5G verbinding? 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 18, 2025

Dat moet ik even navragen ​@Imco ik zie het zo niet bij de specificaties op de site staan.

• Deelnemer
  • September 26, 2025

Wat maakt het uit? De snelheid van multisim is sowieso begrenst tot 700 kbit las ik pas in een ander topic. Dat is heel traag dus. Wat heb je dan aan een 5G verbinding? 

Lagere latency en betere verbindingen in drukke omgevingen.

• September 26, 2025

Lagere latency en betere verbindingen in drukke omgevingen.

En wat bereik je daar mee? Dat je berichtjes van WhatsApp 0.000001 seconde eerder binnen komen? Of wat?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

Apple Watch ondersteunt geen 5G bij KPN, onafhankelijk wat op site van KPN staat. Wegens zijn klein batterij vereist Apple 5G RedCap (Reduced Capability). In Europa is dit tot nu toe in UK (Vodafone, BT en O2), in DE (Telekom), en in CZ (Vodafone).

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 26, 2025

Nee voorlopig niet, zie dit topic: