Goedemiddag, een aantal dagen na het installeren van de update IOS 17.5.1 op mijn iPhone 11, heb ik nauwelijks tot geen bereik met mijn 4G. Daarnaast gaat bellen ook moeizaam. Ik vind het erg vervelend, heb al van alles geprobeerd met mijn telefoon opnieuw opstarten enz. maar niet lijkt te werken. Kan iemand mij bij dit probleem helpen?
Beantwoord
Geen 4G meer en slecht bereik na downloaden IOS 17.5.1
Beste antwoord door Thomas van KPN
Goedemiddag, bedankt voor het melden! Als je dit issue nog steeds ervaart wil ik jullie vragen de onderstaande stappen te doorlopen:
Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:
- zet het toestel eens uit en weer aan
- probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
- zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'
- Maakt dit geen verschil, dan kan je via onze telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst het probleem sneller in kaart brengen. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden over je melding.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.