Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik met 2 mobiele abonnementen

• May 28, 2026
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Beste Lezers,

Beste KPN,

ik heb hier twee KPN abonnementen één zakelijk en een privé (sim only) beiden abonnementen ervaren dat het vaak voorkomt dat onze oproepen niet binnen komen. Bij de sim only komt een paar uur later de melding binnen dat er iemand gebeld heeft.

Sinds kort een nieuw telefoon iPhone 17 PRO maar nog steeds het zelfde probleem.

sommige contacten zeggen dat vaak twee of drie keer moeten betalen om contact met mij te krijgen.

Op internet gekeken wat ik kan doen alle instellingen staan goed.

Graag een oplossing KPN

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Klusbedrijf Herrie en welkom bij de KPN Community! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 

Niet handig als je niet bereikbaar bent. Is dit op één locatie het geval? Ben je op andere plekken wel bereikbaar?
Zo ja, controleer dan op onze dekkingskaart hoe het bereik (binnenshuis) is op die locatie. Als daar wordt aangegeven dat het niet al te best is dan is het netwerk daar helaas niet volledig. 

Daar kunnen we op de korte termijn niks aan doen, maar je kunt wel VoWifi aanzetten als er wel goede wifi is op de locatie waar het om gaat.
Dan gaan oproepen ook via het wifi netwerk en hopelijk ben je dan weer goed bereikbaar. 🙂 Ik ben benieuwd!

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 29, 2026

Hi ​@Klusbedrijf Herrie en welkom bij de KPN Community! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 

Niet handig als je niet bereikbaar bent. Is dit op één locatie het geval? Ben je op andere plekken wel bereikbaar?
Zo ja, controleer dan op onze dekkingskaart hoe het bereik (binnenshuis) is op die locatie. Als daar wordt aangegeven dat het niet al te best is dan is het netwerk daar helaas niet volledig. 

Daar kunnen we op de korte termijn niks aan doen, maar je kunt wel VoWifi aanzetten als er wel goede wifi is op de locatie waar het om gaat.
Dan gaan oproepen ook via het wifi netwerk en hopelijk ben je dan weer goed bereikbaar. 🙂 Ik ben benieuwd!