Skip to main content
Beantwoord

Geen internet op iPhone

• 22 januari 2025
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties

Nog geen maand geleden overgestapt naar KPN. Zelfde probleem met internet. Ook een iphone.  Als je zoekt op “KPN iphone geen internet” zie je dat het Forum vol staat met dezelfde klachten. Toch elke keer een “verbaasde” reactie van de klantenservice en geen oplossing. 

Alle netwerk instellingen al gedaan en gereser. Naar de winkel van zowel apple als KPN geweest. Nieuwe simkaart erin. Oplossing = niks

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Giss. Vervelend dat je last hebt van internetproblemen op je iPhone sinds je overstap. Welke iPhone gebruik je precies? Is dat ook de iPhone 16? 

De problemen die je waarschijnlijk vooral tegenkomt online zijn met de iPhone 11 en voorheen was dat ook met de iPhone 12. Op andere iPhone toestellen zijn geen structurele problemen bekend eerlijk gezegd. Dat wil niet zeggen dat jij wel problemen kan hebben natuurlijk. Wanneer en waar heb je vooral problemen? Is dat vooral op één locatie of overal? In beide gevallen is het wel verstandig om nog een keer contact te zoeken met de klantenservice en ze dan een ticket aan te laten maken. Dan kan onze Technische Dienst samen met je onderzoek hiernaar doen. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

En probeer nog vooral ook de tip met de andere APN die mijn collega Thomas gaf in dit topic

Bekijk origineel

8 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 22 januari 2025

Hoi.

De zoveelste klant die geen of zeeereerrrr slecht bereik heeft. Nog geen maand geleden overgestapt en sindsdien is het echt een puinhoop. Ik kan geen behoorlijk telefoon gesprek voeren of appjes sturen met mobiel internet. Ookal staat er 5G en 2 streepjes. 

Ik had hiervoor Odido en had gewoon goed internet met dezelfde iPhone op dezelfde locatie.

Alles is up to date. Alles is al gereset. Alle stappen die online staan ook al gevolgd. Simkaart is al vervangen. Al naar de winkel geweest van apple en KPN. Ook al gebeld met de klantenservice. Dit probleem speelt blijkbaar al heeel lang gezien alle topics in de community :(

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 687 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

Hoi ​@Giss. Vervelend dat je last hebt van internetproblemen op je iPhone sinds je overstap. Welke iPhone gebruik je precies? Is dat ook de iPhone 16? 

De problemen die je waarschijnlijk vooral tegenkomt online zijn met de iPhone 11 en voorheen was dat ook met de iPhone 12. Op andere iPhone toestellen zijn geen structurele problemen bekend eerlijk gezegd. Dat wil niet zeggen dat jij wel problemen kan hebben natuurlijk. Wanneer en waar heb je vooral problemen? Is dat vooral op één locatie of overal? In beide gevallen is het wel verstandig om nog een keer contact te zoeken met de klantenservice en ze dan een ticket aan te laten maken. Dan kan onze Technische Dienst samen met je onderzoek hiernaar doen. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

En probeer nog vooral ook de tip met de andere APN die mijn collega Thomas gaf in dit topic

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

Ik heb de 13Pro en als het goed is is er inmiddels wel een ticket aangemaakt. Binnen nog slechter internet dan buiten. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 687 reacties
  • 27 januari 2025

Ok. Top dat er al een ticket is aangemaakt. Dan is het even geduld hebben totdat de Technische Dienst contact met je zoekt. 

Voor de time being wil ik je aanraden om binnen in huis gebruik te maken van Wifi. Dan kun je ook bellen via Wifi, zodat je niet perse mobiel netwerk bereik nodig hebt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

Ook het wifi bereik was zeer slecht in huis. Monteur ingeschakeld voor het aansluiten van wifi punt. €80 werd ineens €203. 🙂 Echt fijn dat ik nu wifi heb maar nu betaal ik alsnog 2 jaar lang voor mobiel internet dat niet naar behoren werkt?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 687 reacties
  • 28 januari 2025

Fijn dat de Wifi nu in je huis goed geregeld is. Wat betreft je mobiel internet buitenshuis kan alleen de Technische Dienst daarop een antwoord geven. Zij zullen contact met je opnemen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 februari 2025

Inmiddels een nieuw toestel (16 pro). Hier ook dezelfde snelheid. Ben ook nooit meer teruggebeld sinds de vorige keer dat ik contact opnam. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 687 reacties
  • 10 februari 2025

Wat raar dat je ook met een nieuw toestel problemen blijft houden. Vanwege drukte bij de Technische Dienst kan het wel even duren voordat je gebeld wordt helaas. De wachttijd kan 3 tot 4 weken zijn, dus je wordt echt op een gegeven moment gebeld. 

Reageer