Skip to main content
Vraag

Geen of wegvallende dataverbinding sinds de onlangs verholpen storing

• April 15, 2026
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft, maar ik heb sinds de laaste "verholpen" storing hier op 11 april last van sporadisch zeer slecht, wegvallend tot geen mobiele data internet. 

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Kyle97, welkom op onze community! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je dit op verschillende locaties of alleen thuis? In het laatste geval is het misschien handig even mee te kijken. Kun je daarover eens een belafspraak maken?

Dit moet goed op te lossen zijn!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2026

Hoi ​@Kyle97, welkom op onze community! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je dit op verschillende locaties of alleen thuis? In het laatste geval is het misschien handig even mee te kijken. Kun je daarover eens een belafspraak maken?

Dit moet goed op te lossen zijn!

Hallo Thomas, nee helaas is dit probleem op verschillende locaties, ik heb er vandaag ook last van gehad op werk, ik kon zonder probleem surfen naar een inlogpagina, en vervolgens valt mobiele netwerk weg bij het inloggen, hierna nog geprobeerd om te googlen als test of het aan de webpagina lag of mijn verbinding, en het probleem was duidelijk de mobiele data verbinding dat uit het niks wegvalt.