Skip to main content
Vraag

Hoe stel ik audio meldingen in bij de Kpn webmail agenda?

• January 30, 2026
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb de Kpn agenda op mijn laptop en op mijn mobiel geïnstalleerd. In de agenda voor alle soorten meldingen aangegeven dat ik een audiosignaal wil hebben 15 minuten voor de start,  maar ik krijg geen audiosignaal. 

Hoe krijg ik dat wel voor elkaar?  Ik weet zeker dat alle instellingen goed staan. 

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 1, 2026

Ik zie geen mogelijkheid om in de website agenda pingels (geluidje) in te stellen. 

https://kpc.webmail.kpnmail.nl/appsuite/#!!&app=io.ox/calendar&folder=cal://0/43&id=&perspective=week:day

Net zo min als voor de inbox

http://webmail.kpnmail.nl

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Petra46. Welkom op de community! De KPN Agenda zelf stuurt de melding, maar het afspelen van geluid wordt volledig door het apparaat zelf geregeld.  Als de meldingen in de KPN Agenda zelf goed staan, zit het probleem meestal niet in de agenda instellingen maar in de apparaat of appinstellingen. Een paar dingen wat je kan checken:

Op je mobiel

• Ga naar de instellingen van je telefoon → Meldingen → KPN Mail/Agenda

• Controleer of meldingen toegestaan zijn
    • Check of geluid aan staat 

• Kijk of “Niet storen” uit staat

• Controleer of de app niet op energiebesparing staat (vooral bij Android), want dan worden meldingen soms onderdrukt

Op je laptop

• Gebruik je de agenda via een browser? Dan...

• Check of de browser meldingen en geluiden toestaat voor de KPN website

• Test of je browser geluid afspeelt (bijv. via een andere site)

Hopelijk helpt dit je verder. 

JanD
Superuser
  • February 2, 2026

Ik heb meldingen aan staan op mijn Windows laptop en mijn scherm verschiet altijd van kleur als ik nieuwe mail krijg en het tabblad webmail bovenin het scherm begint te knipperen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2026

Ik log rechtstreeks in via kpnwebmail.nl in mijn kpnmail/agrnda te gebruiken. 

Het is dus geen app die bij Instellingen-meldingen gecontroleerd kan worden. 

Ik heb dus niet zoveel aan bovenstaand antwoord.