Mijn zoon heeft een IPhone 11 probleem gemeld in oktober:Geen verbinding met bellen, Wifi of 4g ineens weg dan komt er een E.
Hij belde ten tijde van melding met een geleende IPhone 12 van een vriend. (Welke hij terug moet geven) Er werd door de klantenservice gezegd dat hij een email zou krijgen waarin zou staan dat hij een nieuwe IPhone zou krijgen en daarna zijn oude naar KPN moest sturen maar hij hoorde maar niets. En gebeld en nog een keer gebeld en de medewerker zei dat het genoteerd was. En vandaag 25 maart weer gebeld en toen werd er gezegd dat hij zijn defecte telefoon moest opsturen. Hij zei ik zou een mail krijgen en een nieuwe IPhone. Nee er was nu een nieuw tijdslot???
Dus ik belde zelf even en de eerste medewerker begreep het niet en verbond me door naar een andere, Die nam op met een diepe zucht en ik vroeg of hij het al had gehoord van zijn collega.
Nee! Dus ik vertel weer wat er aan de hand was. Ik hoop dat de KPN het gesprek nog na wilt luisteren! De medewerker zei tot mijn verbazing dat er gebeld was met een IPhone 12 en niet met een IPhone 11. Ik zei mijn zoon kan geen andere telefoon betalen ik weet zeker dat hij geen andere heeft gekocht. Omdat mijn zoon met een 12 belde ipv met een 11 krijgt hij geen nieuwe IPhone. De medewerker wist mij te vertelllen dat in het systeem bij de KPN vermeld staat dat er achter de naam van mijn zoon staat: Niet verder helpen” Geen oplossing bieden”belt vanaf een IPhone 12!!
Een tijdelijk geleende IPhone 12 van een vriend want zijn IPhone 11 met de problemen zoals hierboven beschreven werkt niet naar behoren, KPN! De medewerker zei dat aan het Imei te zien is of het zo een toestel is. Vraag ons dan het nummer dan kunnen jullie zelf zien dat dit toestel binnen deze serie valt!
Verder nog iets anders als dit achter iemands naam staat genoteerd kunnen we bellen wat we willen maar gewoon een aanname van de KPN dat mijn zoon een nieuw toestel zou hebben gekocht waardoor ze geen ander Ipone hoeven te leveren is het schofferen van iemand.
Dus KPN, ik hoop dat nagekomen wordt zoals er in eerste instantie is toegezegd aan mijn zoon. De IPhone 11 werd aangemeld omdat het de bekende IPhone problemen heeft en ik hoop dat jullie dit ook naar behoren oplossen en we niet afgewimpeld worden zoals in jullie systeem staat.