Skip to main content
Antwoord

Kosten voor sms berekend via Tampnet netwerk

• November 4, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag.

Ik ben werkende op de Noordzee en tampnet zou nu in de bundel moeten vallen. Ik heb bescherming aan naar 1266 aan staan. Dus ik kan geen kosten buiten de eu maken. Ik heb een sms gestuurd om te testen en dat kost 0.30 cent. 

Wat kan ik hier tegen doen? Want het zou geen extra kosten mogen maken momenteel

alvast bedankt 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Joostcalla, jouw vraag heb ik gelezen in het informatie topic. Navraag staat uit binnen de organisatie. Zodra er meere over bekend is, hoe het zit met de kosten voor een sms, laten we dat weten, in dat topic. 

KPN stelt klanten op de Noordzee vrij van extra roamingkosten ('Roam like at Home'). | KPN Community

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hallo ​@Joostcalla, jouw vraag heb ik gelezen in het informatie topic. Navraag staat uit binnen de organisatie. Zodra er meere over bekend is, hoe het zit met de kosten voor een sms, laten we dat weten, in dat topic. 

KPN stelt klanten op de Noordzee vrij van extra roamingkosten ('Roam like at Home'). | KPN Community