Skip to main content
Beantwoord

Mijn buitenlandbundel werkt niet in Thailand, per ongeluk 4dubbel besteld

• January 16, 2026
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik hebĀ  buitenlandbundel via mijn kpn gekocht in Thailand. Door slecht funtionerend app is dit 4x gekocht. Ondanks dat er al 4 dagen verlopen zijn werkt dit nog steeds niet. Roaming staat dan aan.

Wat nu?

Ook hoe krijg ik mijn geld terug? Ik wil het nl nog een keer aanvragen via sms maar wil verder geen risico lopen wederom euro9,99 te doneren aan kpn

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Achtermans, wat rot dat het niet wil lukken met je verbinding in Thailand. Voor de zekerheid een tip, of eigenlijk meerdere, want we hebben hier verschillende tips verzameld voor een goede verbinding in het buitenland. Ik ben benieuwd of een van die tips helpt! Vooral het handmatig kiezen van een netwerk kan een groot verschil maken.

Wat de bundels betreft: achteraf zijn voor onze klantenservice zichtbaar welke bundels wel en niet gebruikt zijn. Als er verschillende bundels niet gebruikt zijn, dan kunnen ze achteraf vergoed worden, zo gauw ze op je factuur staan en dus ongebruikt zijn. Je kunt voor hulp daarbij een belafspraak maken.Ā 

Ik hoop dat je alsnog van je tijd in Thailand kunt genieten!

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Achtermans, wat rot dat het niet wil lukken met je verbinding in Thailand. Voor de zekerheid een tip, of eigenlijk meerdere, want we hebben hier verschillende tips verzameld voor een goede verbinding in het buitenland. Ik ben benieuwd of een van die tips helpt! Vooral het handmatig kiezen van een netwerk kan een groot verschil maken.

Wat de bundels betreft: achteraf zijn voor onze klantenservice zichtbaar welke bundels wel en niet gebruikt zijn. Als er verschillende bundels niet gebruikt zijn, dan kunnen ze achteraf vergoed worden, zo gauw ze op je factuur staan en dus ongebruikt zijn. Je kunt voor hulp daarbij een belafspraak maken.Ā 

Ik hoop dat je alsnog van je tijd in Thailand kunt genieten!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 20, 2026

4 dubbel is 8

Dus 8 keer besteld, dat is wel heel erg veel.šŸ™‚

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2026

Beste Alexandra. Hartelijk dank voor u reactie. De tip die ik nog niet kende, handmatig operator/providerĀ registreren, ga ik zeker proberen. Wordt vervolgd.

Ik heb inmiddels de provider handmatig geselecteerd en surprise surprise. Bundel werkt. NogmaalsĀ  dank voor de tip.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te lezen, graag gedaan ​@Achtermans!Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2026

Ik hebĀ  buitenlandbundel via mijn kpn gekocht in Thailand. Door slecht funtionerend app is dit 4x gekocht. Ondanks dat er al 4 dagen verlopen zijn werkt dit nog steeds niet. Roaming staat dan aan.

Wat nu?

Ook hoe krijg ik mijn geld terug? Ik wil het nl nog een keer aanvragen via sms maar wil verder geen risico lopen wederom euro9,99 te doneren aan kpn

Ik ben nog steeds in Thailand.maar inmiddels 4x 9,99 belast op rekening 2feb en bundel werkt niet.

Ā 

Ā 

Ā 

Ā