Hoi!
Ik ben in december tijdelijk geƫmigreerd uit Nederland. Ik heb ruik voor ik vertrok contact gehad met de KPN klantenservice om mijn mobiel abonnement om te laten zetten naar prepaid, zodat ik beschikking hou over mijn Nederlandse nummer. Dit zou per januari gebeuren, maar ik heb voor februari gewoon een factuur voor mijn mobiel abonnement gekregen. Ik heb gisteren daarom nogmaals online mijn emigratie doorgegeven, maar kon daar niet expliciet aangeven dat ik mijn nummer wil behouden.
Ik zou graag bevestiging krijgen dat ik mijn nummer kan behouden, zodat ik contact kan houden met familie en vrienden in Nederland. Verder zou ik graag de abonnementskosten die zijn afgeschreven voor februari terug ontvangen, aangezien ik met KPN heb afgesproken dat het abonnement omgezet zou worden naar prepaid en ik er verder geen gebruik meer van heb gemaakt.
Bellen met de klantenservice is lastig en duur vanuit mijn huidige woonplaats, dus ik vind het vervelend dat dit is misgegaan. Ik hoop dat dit via deze weg kan worden rechtgezet.