Skip to main content
Vraag

Multisim Apple Watch Ultra 2 niet te activeren

• 5 januari 2025
  • 27 reacties
  • 325 keer bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 27 januari 2025

ik ben ook een stapje verder. Vorige week via email mijn EID door moeten geven, en vandaag zag ik opeens in de watch app dat ik een e-sim kon toevoegen. Hoeraaa! Alles doorlopen, akkoord op de extra kosten, en nu hangt hij al 2,5 uur op status “activating”. KPN support gebeld en die zien wel dat er iets aan de hand is, maar kunnen het uiteindelijk niet fixen. Voor mijn eerste issue (dat mijn account niet geschikt zou zijn) staat in het KPN systeem een terugbelnotitie voor aanstaande woensdag. Dat is 2e lijns support, die kunnen meer doen, en mogelijk hangt mijn issue daar nog mee samen…  afwachten dus...

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 2 februari 2025

Update: het werkt! Dinsdag was de eSIM op mijn Apple Watch opeens geactiveerd, een belletje heeft niet meer plaats gevonden. 

dus samenvattend wat nu werkt: een multi Sim met een eSIM in mijn iPhone en een eSIM in mijn Watch ultra2. Het iPhone abo is een sim-only zonder data want data deelt mijn vrouw vanuit haar onbeperkt abo met mij. Mijn abo is 2 week geleden ingegaan, dus geen 3 maanden wachten.

Reageer