Skip to main content

Onlangs over gestapt van vodafone zakelijk naar KPN. Reden was dat ik graag via multisim mijn samsung watch ultra wil gebruiken zodat ik mijn telefoon thuis kan laten. ik heb overigens een zfold. 

Nu werkt dit niet. ik krijg bij het koppelen de melding dat mijn mobiele abonnement niet ingesteld kan worden. Foutcode is 2001

en toen begon het gedoe. Eerst klantenservice gebeld. die verwijst me naar samsung ik naar de samsung winkel. super geholpen. medewerker kon mijn horloge koppelen aan zijn telefoon (odido) en kon met mijn simkaart met horloge niet koppelen op zijn telefoon. Dus het ligt aan KPN. IK naar KPN winkel. lieve jongens in de shop, maar weinig verstand van telefoons. Die probeerde zelf de klantenservice van KPN te bellen, maar werden net zo slecht geholpen als ik zelf. 

nu schijnen de mensen van de technische dienst iets in tekunnen stellen. heb vandaag een ticket aangemaakt. maar vraag me af hoe lang dat gaat duren. 

is er iets dat ik zelf kan doen?

Mijn vrouw kan met haar telefoon (ook kpn) wel multisim op mn horloge zetten.

Lekker bezig kpn

Goedemorgen ​@Frank van Strijen, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Dat is natuurlijk niet waar je op hoopt bij een overstap en ik kan goed voorstellen dat je hier van baalt, dat zou ik zelf ook doen 😞 Het is in dit geval goed dat er een ticket is aangemaakt voor onze Technische Dienst zodat zij dit verder op kunnen pakken en oplossen. Er is, helaas, niet iets wat je zelf nog kunt doen in zo'n situatie dus is dit even een kwestie van afwachten. Hoe vervelend dat ook is. Hoop dat je snel iets te horen krijgt van onze collega's van de Technische Dienst 🙏🏻

Dank voor je reactie. Eigenlijk hoef ik niet zozeer contact, want ik weet wat er moet gebeuren. De TD moet in mijn instellingen op zoek gaan naar alle koppelingen en die wissen. Dan moet het lukken.

Kun jij dat voor me regelen?

Groet Frank

Helaas heb ik die mogelijkheid niet ​@Frank van Strijen, dit zal echt door de Technische Dienst gedaan moeten worden!

Hier hetzelfde! 

4x aan de telefoon gehangen met KPN, Kids Sim besteld en daarbij is er aangegeven door KPN dat het mogelijk zou zijn om een Multisim te activeren. Na 4 man aan de telefoon te hebben gehad EN naar de winkel te zijn gereden vertelde de 5e mijn dat dit niet kon, waarom weet al dit personeel van KPN niet dat dit niet kan?? ... Ondertussen, in die (bijna) 2 weken ook nooit gebeld door de technische dienst trouwens! 

Zaterdag een klacht ingediend en gisteren teruggebeld. Ik mocht mijn Kids Som omzetten naar een gewone Sim waardoor ik wel de multi-sim zou kunnen activeren en dit hebben ze dan ook netjes gelijk opgestuurd en kreeg ik vandaag al binnen .. maar guess what? WEER foutcode 2001 ..…

Met mijn eigen simkaart lukt het wel om verbinding te maken maar met de simkaart van mijn dochter (gewone simkaart, volwassen abbonement) krijg ik met geen mogelijkeid de simkaart geactiveerd ....  niemand snapt de foutcode 2001, ik heb ondertussen ook zo'n 75x gehoord "het zo gewoon moeten werken".....  maar dat doet het niet .. 😉 

Reageer