Skip to main content
Beantwoord

Na 2 maanden nog steeds geen iPhone 13 ontvangen

• 23 December 2024
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb 2 maanden terug de vervangende iphone 13 aangevraagd voor mijn iphone 11? Ik wacht 2 maanden en heb nog niks binnen. Vandaag krijg ik een mail met “klik op de knop” op je vervangens toestel te vragen. Ik zie helemaal geen link? En 2 maanden verder nog steeds niets….

Beste antwoord door Maja van KPN

Goed dat je hier even aan de bel trekt ​@BDO Zorg, dit duurt namelijk wel erg lang 😕 Ik kijk dan ook graag even mee!

Zou je jouw gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook het IMEI nummer van je iPhone 11 noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Kunnen jullie wel gebruik maken van deze link naar het omruilformulier?

@mikesss aangezien jij de vervanging al aan hebt gevraagd is het vreemd dat je hier nu nog een mail over ontvangt, ik stuur je even een privébericht met een aanvullende vraag hierover!

Bekijk origineel

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 54 reacties
  • 23 december 2024

Ik heb die mail ook, ook zonder link…

Ik heb 2 weken geleden de vervanging aangevraagd. Dus dat belooft wat als jij al 2 maanden wacht. Sta er niet van te kijken want het is 1 grote rotzooi bij KPN 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14488 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2024

Goed dat je hier even aan de bel trekt ​@BDO Zorg, dit duurt namelijk wel erg lang 😕 Ik kijk dan ook graag even mee!

Zou je jouw gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook het IMEI nummer van je iPhone 11 noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Kunnen jullie wel gebruik maken van deze link naar het omruilformulier?

@mikesss aangezien jij de vervanging al aan hebt gevraagd is het vreemd dat je hier nu nog een mail over ontvangt, ik stuur je even een privébericht met een aanvullende vraag hierover!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14488 reacties
  • 31 december 2024

Ik heb nog niet weer een reactie van je gezien ​@BDO Zorg en hoop dat dit inhoudt dat je er een stap verder mee bent gekomen nu!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 januari 2025

@Maja van KPN Dat heb ik zojuist gedaan.

Wanneer komt mijn telefoon binnen? Dit is belachelijk! 
Ik heb een stuk of 100 keer contact opgenomen met KPN en keer op keer is er geen notitie gemaakt en hoor ik weer dat er een melding gemaakt wordt! Word je wel serieus genomen als klant????????????
Tijd om over te stappen naar een ander provider lijkt mij!!!!!!!!!!!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14488 reacties
  • 25 januari 2025

Bedankt voor het invullen ​@BDO Zorg, ik zie dat wij het toestel al wel hebben opgestuurd, maar dat het mis is gegaan bij het bezorgen. In de notities vind ik terug dat je buurvrouw heeft gezien dat de koerier zelf tekende voor het pakketje en hem weer mee terug nam de bus in. Dat is natuurlijk erg vreemd en dit voorval wordt nu onderzocht door PostNL. Omdat het een PostNL onderzoek betreft, hebben wij daar geen verdere inzage in en zal de uitkomst van dit onderzoek afgewacht moeten worden.  Als dit onderzoek langer dan 30 dagen duurt, kan er vanuit een achterliggende afdeling navraag worden gedaan bij PostNL. Als ik je opmerking goed begrijp, is die melding nu aangemaakt bij je laatste gesprek met onze klantenservice.

Het is enorm zuur dat je hierdoor nóg langer zonder goed werkende telefoon zit 😕 Dat het mis gaat bij de bezorging is uiteraard niet iets waar wij wat aan kunnen doen, maar ik snap dat dit voor jouw gevoel weinig uit zal maken. Ik hoop dan ook dat er snel meer over bekend zal zijn, zodat dit afgerond kan worden en wij verdere stappen kunnen zetten om jou hier verder mee te helpen!

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 54 reacties
  • 26 januari 2025

Weet dat bovenstaande ook gewoon een door KPN verzonnen verhaal kan zijn. Zou de eerste keer niet zijn. Ik zou met de track trace zelf even contact opnemen met PostNL.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 januari 2025

@Maja van KPN Nou ik zal je eens zeggen, het is nu precies een maand geleden dat er een melding bij Post Nl is gemaakt. En tot heden heb ik nog niets gehoord. Ik neem dagelijks contact met jullie op en het is het zelfde verhaal. Ik zou vrijdag terug gebeld worden, maar dat is ook niet gebeurd. Dus zeg mij nu maar wat de oplossing is. 

Reageer