Skip to main content

Sinds eind juli al problemen met het internet op de Iphone 11. in frankrijk bleek het helemaal ellende te zijn. Gebeld vanuit frankrijk. Bleek inmiddels een bekende klacht. Mijn klacht zou doorgegeven worden en we zouden snel worden teruggebeld. Na 1 week nog niets gehoord, weer gebeld. Advies gewoon wachten.

Terug in nederland inmiddels bijna 4 weken geen internet….weer gebeld. Oh sorry, de klacht is niet goed door gezet. Binnen 21 werkdagen wordt u gebeld. inmiddels 29 werkdagen verder en nog 3 telefoontjes…..niemand kan de betreffende afdeling bereiken. Lijkt mij heerlijk om zo afgeschermd te kunnen werken….nou ja werken. helaas dus ook net zijn abbo verlengd omdat hij anders geen unlimited in frankrijk kon krijgen….ik kan dus niet eens weg als ik dit zou willen. Lees op het forum wel dat dezelfde klacht inmiddels is opgelost, ben benieuwd. medewerker heeft gezegd dat het niet helpt om te bellen, maar je moet toch iets…..

het is toch vreemd dat je nergens een klacht kan indienen over deze ellende.

Krijg vast een vergoeding voor het abbo, maar de geleden ellende met een 16 jarige die al bijna 2 maanden geen internet buiten heeft is niet in geld uit te drukken natuurlijk.

Hoi @StefaniePlaisier16, balen dat je al sinds eind juli problemen ervaart met de iPhone 11. De problemen zijn inderdaad bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Ik begrijp uit jouw bericht dat er inmiddels een ticket voor jou is aangemaakt.

Het beste advies dat ik je nu kan geven, is om nog eens te bellen met 0800 0402 en te vragen naar de status van jouw ticket. Mijn collega kan controleren of deze inderdaad nog open staat. Als dat het geval is, dan is het een kwestie van geduld. Al snap ik heel goed dat je liever gisteren dan vandaag een oplossing had gehad.

Het spijt me dat ik het niet anders kan maken. Hopelijk is er voor jou snel een oplossing.


Echt zo'n slechte service....ticket wordt steeds nagekeken. Je komt nergens verder, wil een klacht indienen tegen deze afdeling. Maar deze wordt goed afgeschermt. Al jaren klant, internet, tv, 5 mobiele abbo. En je bent niets voor ze. Inmiddels 30 werkdagen verder en nog steeds niets gehoord.....eerste klacht hierover op 31 juli ingediend.....er zou toch iemand moeten zijn die deze afdeling kan bereiken.


Helaas kunnen wij geen contact met de afdeling opnemen, @StefaniePlaisier16. Ik snap heel goed dat jij als klant verwacht dat dit wel mogelijk zou moeten zijn. Ik heb die mogelijkheid alleen echt niet. Ik kan je op dit moment alleen vragen over nogmaals te bellen met 0800 0402 en mijn collega's van de telefonische klantenservice te vragen eens goed naar de tickets te kijken. Want ik zou verwachten dat er inmiddels al wel contact met je opgenomen zou zijn.


Helaas kunnen wij geen contact met de afdeling opnemen, @StefaniePlaisier16. Ik snap heel goed dat jij als klant verwacht dat dit wel mogelijk zou moeten zijn. Ik heb die mogelijkheid alleen echt niet. Ik kan je op dit moment alleen vragen over nogmaals te bellen met 0800 0402 en mijn collega's van de telefonische klantenservice te vragen eens goed naar de tickets te kijken. Want ik zou verwachten dat er inmiddels al wel contact met je opgenomen zou zijn.

Meestal reageer ik nooit op de berichten van moderators, want ik krijg nooit echt een antwoord terug waar ik wat aan heb. Maar ik ben echt benieuwd waarom je verwachte dat er inmiddels al contact met @StefaniePlaisier16 is opgenomen.

Volgens mij is er op dit forum amper iemand te vinden die binnen de beloofde termijn is teruggebeld.

1 week, 2 weken… 30 dagen. Het maakt niks uit.

 


Het is echt schandalig hoelang ze je laten wachten en dat je nergens een klacht kan indienen. Net contract verlengt dus zit er ook nog aan vast...5 mobiele abbo's, internet, tv alles bij de kpn. Je zou toch wat klantenbinding verwachten.


@Matthew83 Omdat de doorlooptijd op dit moment 30 werkdagen is. En met een oorspronkelijk klacht aangemaakt op 31 juli, is dit termijn reeds verstreken. Het kan geen kwaad om te controleren of het ticket wel goed in het systeem staat. Als dit bevestigd is, dan is het inderdaad een kwestie van wachten tot er contact opgenomen wordt.


@Matthew83 Omdat de doorlooptijd op dit moment 30 werkdagen is. En met een oorspronkelijk klacht aangemaakt op 31 juli, is dit termijn reeds verstreken. Het kan geen kwaad om te controleren of het ticket wel goed in het systeem staat

Waarmee je dus feitelijk zegt, dat tickets niet worden aangemaakt of ‘goed in het systeem worden gezet’. Ik begrijp dat dit jullie dit (nietszeggende) antwoord vanuit de organisatie moeten geven maar als medewerker heb je ook een eigen verantwoordelijkheid dus een uitleg waarom tickets nog steeds niet worden aangemaakt, ‘niet goed in het systeem worden gezet’ of na aanmaak niet worden bevestigd, is op z’n plaats. En zeker voor @StefaniePlaisier16, die nú waarschijnlijk nog eens 30 dagen moet wachten op een levensteken vanuit kpn. We lezen op het forum namelijk ook dat wanneer klanten achter het ticket  aanbellen, weer onderaan de stapel belanden.

De totale afwezigheid van inhoudelijke communicatie over de problemen die alleen al het  laten aanmaken van een ticket geeft, lijkt alleen maar te bevestigen dat kpn dit probleem zou klein mogelijk wil houden en er de voorkeur aan geeft, klanten vooral aan het lijntje te houden. En de aanmaak van tickets ontmoedigd wordt.

 

 

 

 


Zit toch eens te denken om de consumentenbond oid in te schakelen. 

 


Zit toch eens te denken om de consumentenbond oid in te schakelen. 

 

Of als je rechtsbijstand hebt, zal ik die bellen. Het is misschien wat meer werk, maar je kan dit probleem ook kenbaar maken bij Radar (kan tegenwoordig ook via Whatsapp). Ik heb het ook al twee keer gemeld, maar tot nu toe is er enkel een bericht op hun site verschenen en is het nog niet op TV behandeld. Maar je weet maar nooit.
Twee jaar terug was er ook een probleem met de iPhone 11 en dat kreeg wat meer media aandacht. Toen was alles binnen 2-3 maanden opgelost. Nog steeds erg, maar niet zo erg als 4-5 maanden, of misschien zelfs langer.


Reageer