Skip to main content

Hallo,

Mijn Mobiel had tijdens de levering een klein scheurtje, die is nu tot een grote scheur gekomen. Ik heb geen verzekering maar kan het wel via jullie repareren. Wat zijn hier van de kosten?

 

mvg,

Admin: eigen topic gemaakt voor vraag

Hoi @Miron123 en welkom op het forum! Wat zuur dat er een barst in je toestel zit. 😬 Logisch dat je die gerepareerd wilt hebben. De reparateurs bepalen de reparatiekosten, van tevoren kan daar geen indicatie over gegeven worden, al snap ik dat je dit prettiger zou vinden. Je kunt je toestel online of via de KPN winkel aanbieden ter reparatie. Zodra de kosten bekend zijn word je hier vooraf per mail over geïnformeerd. Alleen als je akkoord gaat met deze kosten worden ze per automatisch incasso in rekening gebracht. Indien je niet met de kosten akkoord gaat zijn er twee opties:

1:  Het toestel kosteloos en ongerepareerd terug laten sturen naar het adres wat bekend is.

  • Dit kan zijn de winkel waar het toestel is ingeleverd of je huisadres.
  • Hiervoor wordt een bedrag van €35,- in rekening gebracht voor onderzoekskosten.
  • Alleen als deze betaald worden krijg je het toestel retour.
  • In de winkel kan je de reparatie- of onderzoekskosten aan de kassa betalen.
  • Als het toestel naar je huisadres gezonden wordt worden de kosten via de factuur (automatische incasso) in rekening gebracht.

2:  Afstand doen van het toestel.

  • Je krijgt zijn defecte toestel niet terug.
  • Er worden geen onderzoekskosten in rekening gebracht. 

Dat zijn alle stappen wat de reparatie betreft. Hopelijk kun je hiermee een beslissing maken! Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten. 


Reageer