Goedendag,
Â
Sinds de overstap naar KPN ondervind ik problemen met TomTom services die ik niet meer ontvang. Heb al van alles geprobeerd aan de kant van TomTom. Factory resets, apparaten vergeten en weer verbinden etc niks werkt. Ik lees dat voor sommigen andere APN instellingen het probleem hebben opgelost (bij persoonlijke hotspot ‘internet’ naar ‘portalmmm.nl’ veranderen) maar bij mij niet. Als ik de telefoon van iemand anders (2 andere telefoons getest) gebruik met Odido en die verbind met de TomTom werkt het direct. Het gekke is dat na de overstap van Odido naar KPN de TomTom het voor een aantal uur gewoon goed deed totdat ik de grens naar Duitsland over ging. Dag later naar Frankrijk deed hij het in eerste instantie ook niet totdat ik handmatig andere netwerken probeerde. Opeens kreeg ik weer verkeersinfo van TomTom. Toen weer terug naar Duitsland, ook alle netwerken handmatig geprobeerd maar geen succes. Eenmaal terug in Nederland ook steeds niks. Ik snap echt niet hoe eigenlijk al het andere via de hotspot (gamen, twitch etc) gewoon werkt behalve de TomTom. Heeft iemand hier een oplossing voor dit irritante probleem? Als internationaal vrachtwagenchauffeur ben ik heel erg afhankelijk van die verkeers- en flitserinfo van TomTom.
Â
Telefoon is een iPhone 12 Pro Max
Â
Groetjes,
Dennis