Skip to main content

ik heb hetzelfde probleem met mijn SE 2020. enorm slechte wifi en de batterij loopt in no-time leeg.

Wanneer wordt het probleem opgelost?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

ik heb hetzelfde probleem met mijn SE 2020. enorm slechte wifi en de batterij loopt in no-time leeg.

Wanneer wordt het probleem opgelost?

 

 

Hoi @Eddy1975 

Welkom op de community van KPN.

Heb je al een ticket laten aanmaken voor de technische dienst van KPN??

Zo niet, bel dan even met de klantenservice van KPN op 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200 om een ticket te laten aanmaken.

Dan wordt je vanuit de technische dienst op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen en updates rondom dit probleem, daarnaast kom je op een lijst te staan van getroffen klanten die teruggebeld gaan worden voor een passende oplossing/compensatie.

Houdt er wel rekening mee, dat het lang kan duren voordat je wat terug hoort.
Het is momenteel bovengemiddeld druk op de technische afdeling van KPN.


0800 0402 verwijst naar een online link. Deze heb ik opgezocht. Alle stappen die erin staan heb ik gevolgd maar het lost het probleem niet op


Hoi @Eddy1975 

Geen idee waar je het nu precies over hebt, maar 0800-0402 is géén link maar het telefoonnummer van de klantenservice van KPN, die je kunt bellen bij vragen, problemen of storingen.

Dus mocht je nog niet gebeld hebben, pak dan een (vaste) telefoon en bel de klantenservice nog even.


ja, ik had gebeld, daarna sturen ze een link per SMS met een ‘oplossing’. Maar het is niet opgelost. Ik zal opnieuw bellen en proberen iemand aan de lijn te krijgen

 

 


ja, ik had gebeld, daarna sturen ze een link per SMS met een ‘oplossing’. Maar het is niet opgelost. Ik zal opnieuw bellen en proberen iemand aan de lijn te krijgen

 

 

Hoi @Eddy1975 

Is het nog gelukt?
Heb je nog een medewerker van KPN aan de telefoon gesproken?


ja, die heb ik gesproken. De aanmeldingen van het probleem bij SE 2020 gebruikers is explosief gestegen. Dat wist het KPN contact te vertellen. De meldingen stegen van 5000 naar 7500 meldingen in korte tijd. Een oplossing is er nog niet. We moeten 21 dagen wachten. En hopelijk is er dan wel  een oplossing gevonden. Zo’n antwoord is niet erg bevredigend.


ja, die heb ik gesproken. De aanmeldingen van het probleem bij SE 2020 gebruikers is explosief gestegen. Dat wist het KPN contact te vertellen. De meldingen stegen van 5000 naar 7500 meldingen in korte tijd. Een oplossing is er nog niet. We moeten 21 dagen wachten. En hopelijk is er dan wel  een oplossing gevonden. Zo’n antwoord is niet erg bevredigend.

 

Fijn om te horen, dat je uiteindelijk een medewerker van KPN hebt gesproken, die je wat meer informatie heeft kunnen geven.

Dat de aanmeldingen bij de iPhone SE 2020 zijn gestegen, kijk ik persoonlijk niet van op.
Aangezien dit ook geldt voor de iPhones uit de series 11 en 12 en sommige Samsung Smartphones.
Ik las in een andere topic, dat er wordt gesproken over méér dan 10.000 getroffen klanten, al is dit niet officieel bevestigd door één van de moderatoren. 

De wachttijd kan inmiddels oplopen tot een maand, aangezien het buitengewoon druk is op de technische afdeling van KPN, en de tickets op volgorde van binnenkomst worden afgewerkt. 
Een oplossing van dit netwerkprobleem met bovenstaande toestelen is er nog niet helaas.


Reageer