Skip to main content

Kort geleden zijn wij voor Internet en TV overgestapt van Ziggo naar KPN. Kort hierna kregen we een aanbieding om ook voor onze mobiele abonnementen over te stappen naar KPN om zo te profiteren van extra aanbiedingen (kortingen en extra zender pakket). Voor mij was dit geen optie aangezien ik zojuist mijn abonnement bij Vodafone had verlengd. Echter voor mijn partner was dit wel een optie. 

Afgelopen maandag is mijn partner daarom overgestapt op KPN, waarna ze al snel zeer slechte 5G verbinding ervaarde. Na een snel contact met de klantenservice merkten we dat dit een bekend probleem was bij KPN voor de iPhone 12 en we de telefoon ter reparatie zouden moeten opsturen (wat wel 2 weken kon duren). Met geen garantie dat het dan wel zou zijn opgelost. Ook nog eens zonder vervangend toestel.

Mijn vraag is nu; waarom zijn deze problemen nooit ter sprake gebracht bij het aanbieden van de opties!

Lijkt mij nogal relevant voor nieuwe klanten!

We gaan nu zo snel mogelijk het abonnement annuleren en het abonnement bij Vodafone her-activeren.

Na deze slechte ervaring zal ik zelf ook wel 3x nadenken om ooit over te stappen naar KPN Mobiel.

Wat jammer dat de overstap en informatievoorziening dan zo stroef verlopen. Er zijn op dit voor sommige gebruikers problemen met dit type toestel en de afhandeling daarvan verlopen via de Technische Dienst/0800-0402. 

Ik hoop oprecht dat dit alsnog binnen een redelijke termijn opgelost kan worden en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!


Ik zou de informatievoorziening in deze niet eens ‘stroef’ willen noemen, er was gewoonweg GEEN informatievoorzieing over de mogelijke problemen met de iPhone 12.

Afgaande op de posts op dit forum waarin mensen al ruim 2 maanden wachten op een oplossing hebben we gekozen om het mobiele abbonement te annuleren en terug te keren naar Vodafone.

Wat mij betreft een zwaar gemiste kans en al-met-al niet echt een goed start van KPN als leverancier!


Reageer