Beantwoord
SMS-notificatie uitschakelen mobiele netwerk in buitenland
iedere keer als we de grens over gaan krijg ik een sms-je
Aangezien dat we vlak bij alle twee de grenzen wonen.
Rijden we vlug de grens over, dan is dat irriterend als ik steeds sms-je krijg ..
Zou U dat voor me willen uit zetten
M.Vr.Gr. Reggie Castelijns
Aangezien dat we vlak bij alle twee de grenzen wonen.
Rijden we vlug de grens over, dan is dat irriterend als ik steeds sms-je krijg ..
Zou U dat voor me willen uit zetten
M.Vr.Gr. Reggie Castelijns
Beste antwoord door Nadia
Hallo @Reggiecastelijns , welkom op het KPN forum. Ik kan mij goed voorstellen als je dichtbij de grens woont, het best irritant is om iedere keer een sms te ontvangen. Ik neem aan dat jullie nu wel goed op de hoogte zijn van de tarieven in de buurlanden 😉
Uiteraard is het mogelijk dat je je afmeldt voor deze notificatie-SMS.
Dat kan door een SMS-bericht te sturen met 'INFO UIT' naar 1330. Mocht je het weer aan willen zetten kan dit door 'INFO AAN' te SMS'en naar 1330. Binnen twee dagen wordt de aanvraag verwerkt 🙂
Bekijk origineelUiteraard is het mogelijk dat je je afmeldt voor deze notificatie-SMS.
Dat kan door een SMS-bericht te sturen met 'INFO UIT' naar 1330. Mocht je het weer aan willen zetten kan dit door 'INFO AAN' te SMS'en naar 1330. Binnen twee dagen wordt de aanvraag verwerkt 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.