Skip to main content
Beantwoord

Telefoon besteld in winkel maar ik ben nog niet gebeld

• April 2, 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Ben ik in 13 maart naar de kpn winkel gegaan om na een lange tijd toch maar poging heb gewaagd om weer een s24plus te halen hadden ze het niet.

Toen mij verteld te hebben s25 goede tel en nog eens een tablet 6 gratis cadeau ging ik nadenken en toen dacht ik van ach waarom ook niet maar wegens slechte ervaring wilde ik hem daar ophalen dus die jongen m'n gegevens erin gezet en hij zou me bellen zou 3 dagen duren.

Ben na een week maar eens gaan kijken en vragen of die eral is maar helaas hij was erniet dus opnieuw besteld nu kon ik hem vandaag ophalen maarja is april dus wel mooie tel maar de belofte is er matig is verkoop truc lijkt het wel jammer dit kpn 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Rikvanalmen ,

Het betreft een actie van Samsung. En het gaat om de aankoopdatum die op de bon staat. 

Krijg de Galaxy Tab S6 Lite

Bij aankoop van een Samsung Galaxy S25-series.

Aankoopdatum
17-02-2025 t/m 30-03-2025

Registreren kan tot en met:
23-05-2025

Staat  er een datum op die niet ouder is dan 30 maart 2025, dan kun je je hier registreren voor het cadeau:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=E58PXVYMM9BGW

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Hallo ​@Rikvanalmen ,

Het betreft een actie van Samsung. En het gaat om de aankoopdatum die op de bon staat. 

Krijg de Galaxy Tab S6 Lite

Bij aankoop van een Samsung Galaxy S25-series.

Aankoopdatum
17-02-2025 t/m 30-03-2025

Registreren kan tot en met:
23-05-2025

Staat  er een datum op die niet ouder is dan 30 maart 2025, dan kun je je hier registreren voor het cadeau:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=E58PXVYMM9BGW