Skip to main content
Vraag

Toestelvervanging iPhone 11 als (oud) Youfone klant

• 28 januari 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Hoi, ik heb van mei tot december ‘24 problemen gehad met bellen met mijn Youfone abonnement. Heb hier een aantal keer contact over gehad met Youfone maar het probleem is niet opgelost. Nu heb ik mijn abonnement opgezegd en ben ik bij een andere provider. Vanmiddag kreeg ik plots mail van youfone dat ik via kpn een nieuw toestel kan aanvragen. Hier zitten een aantal voorwaarden aan om geen 552 euro te moeten betalen, waaronder dat je Youfone klant moet zijn op het moment van probleem melden. Nu was ik dat toen wel maar inmiddels dus niet meer vanwege het niet oplossen van het probleem. Als ik nu toch de telefoon aanvraag, is deze dan alsnog gratis?

2 reacties

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2235 reacties
  • 28 januari 2025
Annet Ubak schreef:

Hoi, ik heb van mei tot december ‘24 problemen gehad met bellen met mijn Youfone abonnement. Heb hier een aantal keer contact over gehad met Youfone maar het probleem is niet opgelost. Nu heb ik mijn abonnement opgezegd en ben ik bij een andere provider. Vanmiddag kreeg ik plots mail van youfone dat ik via kpn een nieuw toestel kan aanvragen. Hier zitten een aantal voorwaarden aan om geen 552 euro te moeten betalen, waaronder dat je Youfone klant moet zijn op het moment van probleem melden. Nu was ik dat toen wel maar inmiddels dus niet meer vanwege het niet oplossen van het probleem. Als ik nu toch de telefoon aanvraag, is deze dan alsnog gratis?

Ik vrees dat je door de overstap pech hebt, je maakt geen gebruik meer van het Netwerk dus hoeft KPN het probleem ook niet meer op te lossen. Het probleem is immers niet meer aanwezig omdat je naar een andere provider bent gegaan.

Het feit dat je Youfone klant moet zijn op het moment van probleem zal meer zijn om latere nieuwe klanten uit te sluiten van deze omruilactie. 

Heb je Youfone al eens gebeld met deze vraag ?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10558 reacties
  • 31 januari 2025

Hallo ​@Annet Ubak, jouw vraag kun je het beste toch stellen bij Youfone. Zij waren ten tijde van jouw problemen de provider. 

Reageer