Skip to main content
Vraag

Twee-staps verificatie sms komt niet aan voor Caren Zorgt

• 28 January 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Rinskeeeeh
Nieuwkomer

Hallo,

Ik wil graag inloggen op de website Caren Zorgt en dit gaat via 2 Staps verificatie met een sms.

Echter: deze sms komt niet aan. Ik heb contact met hen opgenomen en zij vertelde mij dat ik uitgesloten ben van sms'jes van Caren Zorgt en dat ik bij jullie moest zijn om dit op te lossen.

Kan dit opgelost worden zonder dat ik moet bellen? Ik heb niet zo’n zin om steeds in die wachtrij terecht te komen en een terugbel afspraak is ook lastig te plannen gezien mijn bezigheden.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 7378 reacties
  • 28 januari 2025

Beste ​@Rinskeeeeh je kunt je vraag ook stellen via X en Facebook.

Succes.

Forum|alt.badge.img

Heeft de zorginstelling het juiste mobiele telefoonnummer ingevoerd in uw persoonlijke Caren Zorgt account?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2190 reacties
  • 29 januari 2025

Hoe oud is eigenlijk je simkaart? Dat lijkt soms ook wel eens uit te maken, merk ik.

Wel erg vreemd dat ze verwijzen naar KPN, omdat je volgens hun bent uitgesloten van smsjes. Dan lijkt de oorzaak juist bij hunzelf te liggen. 

Er bestaat wel een dienst PayInfo, maar dat is meer bedoeld voor abonnementsdiensten.

Hebben hun geen andere manier van authenticatie? Zoals een TOTP-code generator, wat je ook vaak bij andere grote websites vindt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Rinskeeeeh. Welkom op de community! Vervelend dat je de sms voor de 2-staps verificatie niet ontvangt. Ik help je graag verder. Soms kunnen sms'jes van bepaalde afzenders geblokkeerd zijn. Probeer eerst je toestel opnieuw op te starten en check of je andere sms'jes wel krijgt. Blijft het probleem, dan kan dit mogelijk aan een blokkade liggen.

Om dit op te lossen, is het nodig dat de onze klantenservice dit controleert en eventueel de blokkade opheft. Helaas kan dit niet via het forum worden geregeld. Je kunt het beste toch een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, zodat je niet in een wachtrij komt.

Hopelijk is het snel opgelost! Laat ons weten of het is gelukt.

Reageer