Skip to main content
Beantwoord

Wanneer gaan jullie iPhone 11 vervangen

• 13 januari 2025
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

@RFWJ 

ik ervaar dezelfde problemen. wat is de reden dat jullie je vaste klanten geen alternatief toestel bieden?
het kan toch niet zo zijn dat de klant maanden moet wachten om dat de technische dienst of de partij dit voor jullie onderzoekt het druk heeft?

mijn zoon is al maanden niet bereikbaar. wat adviseren jullie? overstappen naar een andere partij?
voor mijn andere zoon bij jullie een nieuwe telefoon gekocht en die is er met 2 dagen. begrijp je het onbegrip? het is geven en nemen in een klantrelatie. 

wanneer gaan jullie de i phone 11 vervangen?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik zie dat je in 2 andere topics hebt gereageerd, ​@mkoorn. Ik heb daarom besloten om toch een eigen topic voor je aan te maken.

Ik snap dat het vervelend is om slecht bereik te hebben. Natuurlijk wil je graag snel een oplossing. Probeer eerst onderstaande:

• Zet je toestel uit en weer aan, of haal de batterij eruit.
  • Check in MijnKPN of je al je MB's hebt opgebruikt. Zijn je MB's op? Dan wordt de snelheid van 't internet verlaagd.
  • Kijk of 'bellen over 4G' of 'bellen over wifi' aan staat op je toestel.
  • Zorg dat je altijd de laatste software update hebt.

Werkt dit niet? Volg dan het stappenplan hier: Storing mobiel internet op je telefoon? Handige tips. Vergeet daarbij niet om de dekkingskaart ook te controleren. Hiermee zie je namelijk hoe de dekking op jouw adres is.

Is dit verder allemaal goed en blijf je problemen houden? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen om een ticket voor de technische dienst aan te laten maken. Zij kunnen dan het netwerk controleren. Maak eenvoudig online een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

Bekijk origineel

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7735 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2025

Ik zie dat je in 2 andere topics hebt gereageerd, ​@mkoorn. Ik heb daarom besloten om toch een eigen topic voor je aan te maken.

Ik snap dat het vervelend is om slecht bereik te hebben. Natuurlijk wil je graag snel een oplossing. Probeer eerst onderstaande:

• Zet je toestel uit en weer aan, of haal de batterij eruit.
  • Check in MijnKPN of je al je MB's hebt opgebruikt. Zijn je MB's op? Dan wordt de snelheid van 't internet verlaagd.
  • Kijk of 'bellen over 4G' of 'bellen over wifi' aan staat op je toestel.
  • Zorg dat je altijd de laatste software update hebt.

Werkt dit niet? Volg dan het stappenplan hier: Storing mobiel internet op je telefoon? Handige tips. Vergeet daarbij niet om de dekkingskaart ook te controleren. Hiermee zie je namelijk hoe de dekking op jouw adres is.

Is dit verder allemaal goed en blijf je problemen houden? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen om een ticket voor de technische dienst aan te laten maken. Zij kunnen dan het netwerk controleren. Maak eenvoudig online een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 januari 2025

met welke reden?

ik blijk niet de enige kpn klant met dit probleem te zijn.

met de tips die je geeft voel ik mij niet heel serieus genomen. ben niet het type dat zich graag op een forum roert. mijn enige doel is om het proces te versnellen. mijn zoon van 13 is al maanden niet bereikbaar. ik voel mij daar niet prettig bij. begrijp oprecht niet dat dat kpn het "piepsysteem” hanteert.

en als je er dan achterkomt dat het probleem niet bij je kind ligt en niet bij apple het dan vervolgens maanden moet duren voordat kpn met een oplossing komt. ik hoop echt dat je escaleert naar de 2-de of derde lijn want dit is gewoon niet ok.

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7735 reacties
  • 17 januari 2025

Je bent ook zeker niet de enige met dit probleem, ​@mkoorn. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Reageer