Wanneer komen jullie met oplossingen voor de getroffenen zonder iphones? of is daar ook geen ruimte voor?
Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]
Wanneer komen jullie met oplossingen voor de getroffenen zonder iphones? of is daar ook geen ruimte voor?
Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]
Dit platform is niet bedoeld als chat,
Ik gaf aan “meerdere berichten over hetzelfde onderwerp hebt geplaatst”, daarmee bedoel ik dit:
ik heb enkel direct gerelateerde topics geupdate met een verwijzing naar de uitwerking van het probleem in dit topic.
Dat is niet de bedoeling.
volgens mij begrijp jij niet hoe een forum werkt. ook al ben je de community manager
volgens mij is het de bedoeling dat op een community iedereen elkaar helpt. daarbij hoort ook verwijzen naar het correcte topic waar de oplossing besproken wordt.
dit lijkt me juist de bedoeling.
François schreef:
Ik weet dat dit niet gehanteerd wordt omdat je dit door middel van icmp logging kan zien
Ik neem aan dat je dan wel ICMPv6 gelogd hebt en niet ICMP want dan zie je dat inderdaad niet.
Kan je me ook zeggen welke tools je gebruikt hebt om dat te loggen?
Uiteraard log ik ICMPv6, en nee ik ga je niet zeggen welke tools ik heb gebruikt. dit lijkt wel een kruisverhoor. Je zou zo moeten kunnen raden welke tool ik gebruikt heb. het is namelijk een standaard tool in onze wereld
Francoix schreef:
nee ik ga je niet zeggen welke tools ik heb gebruikt
Dat vermoeden had ik al. Ik denk ook wel te weten waarom je niet wilt (kunt) zeggen welke tools je gebuikt hebt.
Omdat het wireshark is. Ik wist dat jij deze opmerking ging maken. Dit is een discussie die niet met jou maar met de technici van kpn gevoerd moet worden.
Bagatelliseren of negeren is niet de bedoeling. Wij nemen alle meldingen serieus en werken hard om problemen op te lossen, ook al kan dat soms helaas langer duren dan gewenst. Net als jij, kijken wij ook altijd naar het totaalplaatje.
Pardon? We nemen alle meldingen serieus? Heb jij iets gelezen wat er hier op het forum wordt verteld o.a. door mijzelf in mijn topic?
Ik kan hier zo nijdig van worden : “we nemen het serieus.”
De letterlijke woorden van KPN klantenservice en sommige moderators zelfs hier : “er is geen probleem, ik heb geen probleem dus het bestaat niet.”
Of noem je dat soms serieus nemen?
Zien we eruit als circusartiesten die op commando in het zelfde verhaal trappen?
Zelfs jullie klachtenafdeling neemt het niet serieus, laat me niet lachen.
Zoals sommige hier aangeven al 6 maanden inmiddels bezig met dit probleem als Android gebruiker en je wordt gewoon genegeerd, afgeblaft en sommige (o.a. ikzelf) bedreigd, beledigd en gedwongen dingen te doen die niet eens meer redelijk zijn (telefoons waar je abonnement bij hebt en voor betaalt bij KPN verkopen en dan gaat KPN moeilijk doen over ticket maken want je hebt het toestel niet meer ja duhhh en zelfs verhuizen!! want anders helpen we U niet hoor) door KPN medewerkers.
Dat is niet serieus nemen dat is klanten terroriseren en laten twijfelen aan hun eigen gezonde verstand en doen of de klanten dom zijn en dan dat hier in het forum dat nog eens proberen en dunnetjes overdoen door sommige KPN moderators (respect voor de KPN moderators die ons wel serieus nemen en hebben proberen te helpen binnen hun kunnen en grenzen)
Je zou je moeten schamen i.p.v. tegen ons te zeggen dat wij moeten uitkijken met onze reacties.
Nee de behandeling die wij krijgen vanuit KPN is dan serieus en netjes? Laat me niet lachen wat een onzin en leugens.
Zelfs jullie Technische Dienst is een lachertje : o ik kan iemand niet te pakken en ze doen geen softwareupdate binnen 24 uur nadat we dat vragen dus we sluiten het ticket en ze kunnen de rambam krijgen.
Letterlijk bij mij gebeurd, klacht met ticket : ik heb geen werkend internet geen 4g en geen 5g sinds eind mei 2024, ik kan niet bellen of gebeld worden via KPN netwerk sinds eind mei 2024 , ik heb ander nummer waarop je me kan bellen (nummer erbij gezet) en telefoon heeft geen enkel soort update, ik heb niet meer de telefoon van het abonnement waar ik nu nog voor betaal (S23 maar een A55) door KPN en waar kijkt de Technische Dienst naar : het KPN nummer en toestel wat ik niet meer heb en sluit het ticket zonder iets gedaan te hebben of zonder contact binnen 24 uur nadat hun mij iets zouden hebben gevraagd wat ik nooit heb gehad.
Maar wel verwachten dat ik dingen doe die niet gedaan kunnen worden, ik ben niet de softwaremaker van mijn merk telefoon.
Is het niet een idee dat er dan gekeken wordt op een goede manier waarom reageren de mensen niet meer? In plaats van alles te sluiten en mensen bozer te maken en de schuld bij hun te leggen wat nu gebeurt door zulke acties.
Omdat we de berichten niet krijgen, omdat er geen update is voor de telefoon, omdat het contactnummer anders is dan het abonnementsnummer en alle informatie is doorgegeven en Technische Dienst dit volledig negeert.
Maar hun wel bepalen en een ticket normaal moeten afhandelen.
Dat zijn wat voorbeelden waar we al sinds eind mei tegenaan lopen en dan zeg jij : we nemen alle meldingen serieus.
Het is onzin wat je zegt/beweert over we nemen alles serieus en dat recht heb ik om te zeggen na mijn ervaringen met jullie klantenservice en technische dienst die het ook niet serieus nam in mijn ogen als ze zeggen je bent te dom om een gsm aan te zetten.
Top team…
We zijn het zat om zo behandelt te worden en wel duur betalen elke maand, KPN vangt geld en wij krijgen er niks voor terug.
Exact. De klant bepaalt wanneer het ticket dicht gaat. Niet KPN.
KPN, ik wil graag een status update. het is volledig stil. Issues bestaan nog steeds.
Hi
Op het moment dat er contact met jou opgenomen wordt door onze technische dienst en je wilt het gesprek niet aangaan, dan kunnen wij niets voor je betekenen. Je ervaart een issue met ons netwerk, dan zijn zij degene die het onderzoek aansturen en dat kan, op basis van input vanuit jou.
Dit blijft gelden.
Wij kunnen je hiermee niet verder helpen, dit is ook geen geschikte plek voor het vragen van statusupdates. Je kunt bellen of, zoals eerder is aangeraden, een klacht bij ons indienen als je niet tevreden bent over de manier waarop dit afgehandeld wordt.
Ik wil het gesprek best aan gaan maar ik houd niet van aan het lijntje gehouden worden. Die onzin is klaar. Het is tijd voor actie.
Klachten zijn leuk achteraf.kan je mooi analyseren waar het fout is gegaan..…
Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels
Hierbij nogmaals de vraag: wat is de status van deze problematiek en concreter: wanneer komen er oplossingen
Hierbij nogmaals de vraag: wat is de status van deze problematiek en concreter: wanneer komen er oplossingen
En hierbij nogmaals onze reactie,
Hi
Op het moment dat er contact met jou opgenomen wordt door onze technische dienst en je wilt het gesprek niet aangaan, dan kunnen wij niets voor je betekenen. Je ervaart een issue met ons netwerk, dan zijn zij degene die het onderzoek aansturen en dat kan, op basis van input vanuit jou.
Dit blijft gelden.
Wij kunnen je hiermee niet verder helpen, dit is ook geen geschikte plek voor het vragen van statusupdates. Je kunt bellen of, zoals eerder is aangeraden, een klacht bij ons indienen als je niet tevreden bent over de manier waarop dit afgehandeld wordt.
Het frappante is dat dit issue toch echt een individueel issue moet zijn immers als dit een generiek issue zou zijn dan was het forum ondertussen waarschijnlijk al ontploft.
Dat betekent dus ook dat de technische dienst hier op individuele basis aandacht aan zal moeten schenken en wat dat betreft hebben de moderators mijns inziens gelijk, dit is geen issue om hier op het forum een status-update over te vragen, die zal door de technische dienst gegeven moeten worden.
En dat is waar, mijns inziens, de schoen wringt immers zowel
Nu weet ik dat je als abonnee nauwelijks een vuist hebt om mee op tafel te slaan immers een SLA is ver te zoeken maar je zou toch minstens terugkoppeling van de technische dienst mogen verwachten. Daarnaast ben ik van mening dat je als abonnee inzage zou moeten kunnen hebben in het ticket dat voor je vastgelegd is en dat er ook functionaliteit is om via dat ticket rechtstreeks met de technische dienst te communiceren.
Toen ik door de technische dienst benaderd ben, kwam daar eigenlijk niet meer uit dan wat de klantenservice al geprobeerd heeft. Zet 5G eens aan en uit, start je telefoon nog eens opnieuw op, simkaart vervangen, uiteindelijk een 24u log op mijn lijn. Kwam ook niets uit. Zaak moest verder de organisatie in. Maar toen bleek later dat de TD mijn hele case maar gesloten heeft.
Het is overduidelijk wel iets tussen KPN en (bepaalde) Samsung toestellen. Druppelsgewijs komen daar soms nog andere Android toestellen bij. Maar het gevoel serieus genomen te worden, was voor mij dus 0,0. Bij Odido is 5G geen enkel probleem. Dus ik mag toch aannemen dat het geen probleem met de toestellen zelf is. Echt iets waar KPN zelf naar moet kijken. Dat dit al vanaf mei met eigenlijk 0,0 resultaat en communicatie loopt, is echt zeer kwalijk. Het is over een week alweer december!
Toen ik door de technische dienst benaderd ben, kwam daar eigenlijk niet meer uit dan wat de klantenservice al geprobeerd heeft. Zet 5G eens aan en uit, start je telefoon nog eens opnieuw op, simkaart vervangen, uiteindelijk een 24u log op mijn lijn. Kwam ook niets uit. Zaak moest verder de organisatie in. Maar toen bleek later dat de TD mijn hele case maar gesloten heeft.
Het is overduidelijk wel iets tussen KPN en (bepaalde) Samsung toestellen. Druppelsgewijs komen daar soms nog andere Android toestellen bij. Maar het gevoel serieus genomen te worden, was voor mij dus 0,0. Bij Odido is 5G geen enkel probleem. Dus ik mag toch aannemen dat het geen probleem met de toestellen zelf is. Echt iets waar KPN zelf naar moet kijken. Dat dit al vanaf mei met eigenlijk 0,0 resultaat en communicatie loopt, is echt zeer kwalijk. Het is over een week alweer december!
Maar ben je nu al benaderd en is het opgelost,
Contact en klantenservice | KPN
En voor de duidelijkheid. Hier bij de community doen we geen individuele analyses. De focus ligt hier op klant helpt klant.
Beste
Ja, enkel helaas niet door KPN.
Ik snap en weet dat een provider anno 2024 niet meer de capaciteit en interesse heeft om individuele problemen te onderzoeken. Maar het is toch wel een bepaalde trend, die (in mijn ogen) niet meer helemaal als individueel gezien kan worden. Akkoord, er staan geen tienduizenden klachten online. Maar druppelsgewijs komt er toch nog weleens een klant bij. Het loopt al vanaf mei, de technische dienst neemt na maanden wachten in bepaalde gevallen wel contact op, maar weet het niet op te lossen. Waarschijnlijk gewoonweg, omdat een melding in Reuver van een zendmast, waar niemand die dag mee kan verbinden, belangrijker is. Maar toch wil de weliswaar verhoudingsgewijs kleine groep klanten, serieus genomen worden. De valse hoop die vanuit de klantenservice en community komt, is niet oké. Het heeft geen nut om maar tickets te laten aanmaken en wachten. Ik heb het eerder geroepen en dat wordt niet gedaan, maar zet intern nou eens goed druk op de juiste partij(en). Het moet niet zo zijn dat op een gegeven moment een brutale klant, de CEO van KPN op LinkedIn een berichtje gaat sturen en dat het dan ineens wel geregeld wordt.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil jou als moderator niet persoonlijk aanvallen. Maar er moet vanuit KPN wat anders gebeuren dan het cirkeltje dat vanaf mei al loopt: bellen, wachten, bellen, wachten, bellen, wachten……. Dat is wat de machteloze klanten hier eigenlijk in soms (eerlijk gezegd: begrijpelijk) gefrustreerde taal roepen.
En hierbij nogmaals onze reactie,
Hi
Dit blijft gelden.
En wederom een … reactie.
Nogmaals dezelfde vraag Wat is de status en wanneer komen er oplossingen
Het moet niet zo zijn dat op een gegeven moment een brutale klant, de CEO van KPN op LinkedIn een berichtje gaat sturen en dat het dan ineens wel geregeld wordt.
Ik denk niet dat Joost Farwerck hier iets mee gaat doen als je hem zou berichten.
Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels
Zo. Terug gezet. Het blijft ….. niks stom aan. Je kan beter mn vraag beantwoorden als gaan muggenziften en mierenneuken
Als jullie nou eens met zo pro actief waren met statussen navragen en voortgang bewaken dan bleef het hier misschien gezellig
Nogmaals als men geen contact op neemt valt er niet mee te werken. En nee we gaan geen simkaarten wisselen of andere onzin. Ik gebruik zelf als work around een andere apn als het stabiel moet zijn. Ik ben dus geen gebruiker die voor je kan bijhouden wanneer het niet werkt. Ben je ook knap laat mee.
Tot op heden is kpn onverminderd in gebreke en mag best wel een andere meewerkende toon aan slaan. Ik ben die grote bek zo zat. Men kan niks wil niks en verschuilt zich achter drukte
ik hoor graag wanneer het opgelost is. We zijn meer als 6 maanden verder.
Nogmaals ik hoor graag wanneer het opgelost is.
Ik vrees als je weigert mee te werken zoals KPN vraagt er geen oplossing komt.
Nogmaals ik hoor graag wanneer het opgelost is.
Ik vrees als je weigert mee te werken zoals KPN vraagt er geen oplossing komt.
Ik weiger niks, ik doe alleen niet mee aan onzinnige dingen zo als simkaarten swappen toestellen resetten en andere zoethoudertjes. Nogmaals kpn hult zich in volledige stilte.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.