Hoi @petranijhuis63, welkom bij ons op het forum. Op dit moment is er geen informatie over bekend dus kunnen we ook niet meer zeggen dan dat. De enige manier waarop ik een datum aan je zou kunnen vertellen is door glashard tegen je te liegen, en dat doe ik niet.
Mocht er iets bekend worden zullen we dat natuurlijk delen, tot die tijd is het -ook voor ons- afwachten.
We wachten al een paar jaar tot ondersteuning van de apple watch in Nederland wordt aangeboden. Via RTL nieuws werd 15 september 2021 het goede bericht bekend gemaakt dat KPN binnenkort de Apple Watch cellular zal ondersteunen. Het is vandaag 16 november, 2 maanden later. T-mobile deed de aankondiging later dan KPN, maar biedt dit abonnement inmiddels aan, met en zonder watch. Ik ben al decenia klant bij KPN, maar mijn kontrakttermijn is alweer verstreken. Als ik graag wil kunnen bellen met mijn cellular Apple watch en KPN heeft het goed voor met haar klanten, dan hoop ik uiterlijk deze maand te horen wanneer KPN dit ook aanbiedt. Een beetje klantgerichte communicatie is toch wel het minste antwoord in plaats van houdt de website van KPN in de gaten. Ik zal lang niet de enige zijn die momenteel denkt aan overstappen en het zal me ook niets verbazen als er al legio KPN klanten zijn overgestapt. Het zou een mooi sinterklaascadeau kunnen zijn van KPN voor haar trouwste klanten!!
ik heb van de week iwatch 7 Cellular gekocht waarom hebben jullie geen multi sim voor de iwatch 7cellularc (t-mobile hebben ze al) gaat het nog lang duren voor een multi sim?????
Hoi @petranijhuis63, welkom bij ons op het forum. Op dit moment is er geen informatie over bekend dus kunnen we ook niet meer zeggen dan dat. De enige manier waarop ik een datum aan je zou kunnen vertellen is door glashard tegen je te liegen, en dat doe ik niet.
Mocht er iets bekend worden zullen we dat natuurlijk delen, tot die tijd is het -ook voor ons- afwachten.
Waarom is het dan in het nieuws? Er is toch wel iets bekend, het is nu aangetoond dat het technisch werkt, helderheid over de beschikbaarheid datum zou meer vertrouwen wekken dan het in het ongewis laten.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.