Skip to main content

Hoe kan ik u bereiken om het probleem van mijn iphone 11 op te lossen. Bellen lukt niet. Dat is namelijk het probleem. Ik kan niet bellen. En wacht al vanaf medio augustus op reactie.

Ik betaal voor mobiele telefonie en internet en u levert die dienst niet naar behoren. In plaats van dit z.s.m. op te lossen om uw klant (uw brood) te helpen en tevreden te houden, houdt u me al weken aan het lijntje. 

Vind u het normaal dat u uw klanten zo lang laat wachten?

Kan ik een nieuwe telefoon gaan halen en bij u declareren?

Of welke oplossing had u zelf in gedachte?

Ik neem op dit moment TV en Internet thuis af en 4 mobiele abonnementen. 

Best fijn om zo'n klant te hebben lijkt me. 

Hoi @BvdO en bedankt voor jouw bericht, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai :(

Mobiel bellen via de wifi zou nog wel moeten werken, had je daar ook al naar gekeken? Een andere mogelijkheid om contact op te nemen, is via Facebook of X (voorheen Twitter). Maar als ik je bericht zo lees, doe ik de voorzichtige aanname dat er al een ticket voor jou is aangemaakt, klopt dat? In dat geval hoef je niet meer te bellen en is het, hoe vervelend ik het ook vind,. een kwestie van afwachten en zal er nog contact met je worden opgenomen. Ontzettend zuur dat je al zo lang wacht, daar zou ik zelf ook niet blij van worden. Het spijt me dat ik je op dit moment niet van een 'beter' antwoord kan voorzien!

Jan…. ik kom niet uit een ei. Mobiel bellen via wifi werkt ja. Mits je wifi hebt he.

Dat heb ik niet overal en mijn bundel is ook niet onbeperkt.

Jullie zijn al maanden bezig met deze onzin en in plaats van door de zure appel heen te bijten en alle klanten direct te helpen en te compenseren, proberen jullie dit stil te houden en op een trager dan traag tempo op te lossen.

Mij is weken geleden door een collega van je al een script voorgelezen waarin stond dat Iphone 11 bezitters een Iphone 13 krijgen. Ik weet niet waarom dat vervolgens niet gebeurt? Te duur? Angst voor meer meldingen? Hopen dat mensen zo moedeloos worden dat ze zelf een nieuwe telefoon kopen?

WAAR SLAAT DIT OP???

Lang niet iedereen is bekend met de optie om via de wifi te bellen, vandaar dat ik het toch even aan wou kaarten @BvdO. Uiteraard begrijp ik de ook de beperkingen hiervan omdat je niet overal wifi hebt. Als aan jou is verteld dat je een iPhone 13 krijgt, kan ik je vanaf hier alleen maar vragen om dit af te wachten, er zal hier dan nog zeker contact met je over worden opgenomen. Helaas kan ik dit niet concreter voor je maken, het spijt me. 

Wat als ik die iphone zelf koop en daarna verreken met jullie factuur? Dat zou sneller zijn en de kans vergroten dat jullie een klant behouden.

Hoi @Jan van KPN hoe gaat het met jou? 14 dagen van stilte verder. Hoe lang gaat “sorry voor het ongemak we vragen om geduld” nog duren?

• Ik ben klant en u levert u dienst niet naar behoren.
  • U bent totaal onbereikbaar
  • U blijft mijn facturen gewoon incasseren zonder dat u uw dienst levert

Dit slaat nergens op!

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Hoi @Jan van KPN hoe gaat het met jou? 14 dagen van stilte verder. Hoe lang gaat “sorry voor het ongemak we vragen om geduld” nog duren?

• Ik ben klant en u levert u dienst niet naar behoren.
  • U bent totaal onbereikbaar
  • U blijft mijn facturen gewoon incasseren zonder dat u uw dienst levert

Dit slaat nergens op!

Hoi @BvdO , helaas heb ik geen zicht op de doorlooptijden dus kan ik hier niks zinnigs over vermelden, het spijt me. Verder geef je aan dat we totaal onbereikbaar zijn; je kunt onze helpdesk bereiken op het gratis nummer 0800 0402. 

Als je de helpdesk belt zeggen ze dat dit probleem bekend is en dat het bij een andere afdeling ligt en dat ik slechts geduld moet hebben! Ze staan me amper te woord, laat staan dat ze me helpen. Wat op zich vrij bizar is voor een dienst die zich HELPdesk noemt. 

Dus hou op met deze onzin @Jan van KPN 

Via deze Community kunnen wij inzake problemen met het mobiele netwerk enkel adviseren om contact op te nemen met 0800 0402 zodat er een ticket kan worden aangemaakt. Onze Technische Dienst pakt dit dan verder op @BvdO. Meer kan ik via deze weg niet voor je betekenen. Dat is trouwens geen kwestie van onwil en ik begrijp je onvrede ook echt wel. 

Dat ticket is al in augustus aangemaakt en daarna totale radio stilte.

Er wordt geschermd met “Technische dienst” of “speciale afdeling” pakt dit op.

Maar dit duurt zo bizar lang dat het lijkt of er ergens in de krochten van een KPN gebouw een mannetje zit die 20.000 tickets weg moet werken. De urgentie wordt blijkbaar niet gezien! Jullie bestaansrecht is klanten in staat stellen mobiel te kunnen bellen of internetten. En dat kan ik al maanden niet!

Het is alsof een bakker geen brood meer kan bakken en een bordje op de deur hangt: sorry voorlopig geen brood maar onze technische dienst werkt hard aan een oplossing. Tot die tijd kunnen jullie sterven van de honger. Graag wel door betalen. Groetjes, De Bakker.

Hi @BvdO, zoals ik in 1 van de 3 andere gestarte topics heb vermeld sluit ik dit topic en kunnen we hier door, Dit topic wordt gesloten zodat het overzichtelijk blijft.