Skip to main content
Vraag

Wanneer wordt de Samsung Z Flip Coral weer geleverd?

• March 13, 2026
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Goedemorgen,

Op 04-02-2026 heb ik de samsung z flip 7 coral besteld. Destijds stond de leverdatum op 20 februari. Tot op heden wordt de levering nu elke week uitgesteld. Toen zag ik dat de blauwe kleur wel op voorraad was dus naja dan bel ik of ze hem om kunnen zetten naar die kleur. Ja dat kan als ik annuleer en een nieuwe order plaats. Ja dan ben ik de actie met tablet kwijt. Ik had meer service verwacht van kpn. Ze kunnen ook nog niet vertellen wanneer ze het wel kunnen leveren. Ik ben dan ook teleurgesteld dat er zoveel onduidelijkheid is en geen service geleverd wordt. 

Groet, Melissa 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Levertijs samsung z flip coral 

Welkom op de community van KPN.

De verwachte levertijd van de Samsung Galaxy Z Flip 7 in de kleur Coral Red, staat voor nu op 20 maart 2026 aanstaande.

Dat het telkens wordt uitgesteld ligt in elk geval niet aan KPN, maar aan de fabrikant.
In dit geval dus Samsung, die zijn toestellen moet uitleveren aan KPN.
Het kan zijn dat er bij Samsung leverring problemen zijn van de kleur Coral Red, waardoor de verwachte levertijd telkens wordt uitgesteld.

Het is dus nu te hopen, dat erweer een nieuwe voorraad van de kleur Coral Red op 20 maart 2026
wordt geleverd door Samsung aan KPN.

De kleur Blue Shadow is inderdaad wel gewoon op voorraad, maar die kan inderdaad niet binnen je lopende bestelling omgeruild worden voor de Coral Red.
Dit is technisch niet mogelijk, en heeft dus niet direct iets te maken dat een KPN medewerker geen service zou willen verlenen aan jouw.

Maar als je graag wilt deelnemen aan de gratis tablet vanuit Samsung, dan zou je helaas toch moeten wachten totdat de kleur Coral Red weer op voorraad is.
KPN is afhankelijk van wat Samsung uitlevert, en ook wanneer.

Vind je die gratis tablet niet echt belangrijk, dan zou je de huidige bestelling via de klantenservice kunnen annuleren, en vervolgens weer een nieuwe bestelling kunnen plaatsen op de website van KPN met daarbij de Samsung Galaxy Z Flip 7 in de kleur Blue Shadow.

De keuze is uiteraard volledig aan jezelf!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 14, 2026

Hallo ​@Levertijs samsung z flip coral ,

Ik ben bang dat het tablet sowieso een lastig verhaal gaat worden. De aankoopdatum zal waarschijnlijk na 8 februari 2026 zijn. 

Het is een actie van Samsung en die bepalen het verder.

Samsung

Bij aankoop van de Samsung Galaxy S25-serie, S25 Edge, S25 FE en de Z Fold7, Z Flip7 en Z Flip7 FE.

Aankoopdatum
19-01-2026 tot en met 08-02-2026

Registreren kan tot en met:
08-04-2026