Skip to main content
Beantwoord

WhatsApp slaat steeds uit en synchroniseert niet

Iemand enig idee ?

Whats app slaat er steeds uit kan geen berichten typen ook synchroniseren met de computer lukt niet. 
Ik ben wanhopig mijn hele werk bestaat hieruit 

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@OsCar rijschool, welkom bij onze community. 

Ik heb het hier zojuist ook getest met een iPhone en Google Chrome, dit werkt. Heb je een andere browser geprobeerd en ook je cookies verwijderd in je huidige browser? Werkt het op een andere computer wel? Ik lees ook dat dit je werk is, doe je dit met een apart programma of simpelweg via https://web.whatsapp.com/

Ik hoor graag van je. 

Bekijk origineel

13 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 233 reacties
  • 4 maart 2025

Misschien even updaten, er staat sinds vandaag weer een update klaar. Wat voor werk doe je als je hele werk uit whatsapp bestaat?

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 4 maart 2025

Laatste versie geïnstalleerd? Nog genoeg ruimte qua opslag op je telefoon? Telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Ja allemaal gedaan ben de hele dag al bezig. Sim kaart ook in ander telefoons gehad en ging ook mis. 

Ronald31 schreef:

Misschien even updaten, er staat sinds vandaag weer een update klaar. Wat voor werk doe je als je hele werk uit whatsapp bestaat?

App meerdere keren eraf en opnieuw gedownload wij hebben een autorijschool en communiceren met de leerlingen via Whats app 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 233 reacties
  • 4 maart 2025

Welke telefoon gebruik je? Zou het kunnen dat hij niet meer ondersteund word?

Ronald31 schreef:

Welke telefoon gebruik je? Zou het kunnen dat hij niet meer ondersteund word?

Heb op diverse telefoons geprobeerd allemaal vrij nieuws iPhones 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 4 maart 2025

Klinkt als een corrupte whatsapp database.

Mogelijk kan je met Google wat oplossingen bekijken. Zorg wel dat je een backup maak voor je gaat sleutelen.

Speedmaster schreef:

Mogelijk kan je met Google wat oplossingen bekijken. Zorg wel dat je een backup maak voor je gaat sleutelen.

Wat kan ik oplossen met Google ?

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 4 maart 2025
OsCar rijschool schreef:
Speedmaster schreef:

Als ik een probleem heb ergens mee zoek het altijd op in Google, in jouw geval zou ik eens lezen op deze link: https://www.google.nl/search?q=corrupte+whatsapp+database+ios

OsCar rijschool schreef:
Speedmaster schreef:

Je bedoeld even op Google zoeken ? Ja dat doe ik de hele dag ook al. Lijd allemaal tot niks 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 4 maart 2025
OsCar rijschool schreef:
OsCar rijschool schreef:
Speedmaster schreef:

Je bedoeld even op Google zoeken ? Ja dat doe ik de hele dag ook al. Lijd allemaal tot niks 

Tja, je eerste post is wat schaars qua informatie, wij hier op het forum weten dus niet wat je allemaal al geprobeerd hebt, en nee wij hebben geen glazen bol.

Speedmaster schreef:
OsCar rijschool schreef:
OsCar rijschool schreef:
Speedmaster schreef:

Tja, je eerste post is wat schaars qua informatie, wij hier op het forum weten dus niet wat je allemaal al geprobeerd hebt, en nee wij hebben geen glazen bol.

Nee snap ik hoor maar weet het echt niet meer. Wel erg bedankt voor jou antwoord dat vind ik echt heel fijn. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

HI ​@OsCar rijschool, welkom bij onze community. 

Ik heb het hier zojuist ook getest met een iPhone en Google Chrome, dit werkt. Heb je een andere browser geprobeerd en ook je cookies verwijderd in je huidige browser? Werkt het op een andere computer wel? Ik lees ook dat dit je werk is, doe je dit met een apart programma of simpelweg via https://web.whatsapp.com/

Ik hoor graag van je. 

Reageer