Skip to main content

Beste, ik heb een vraag gesteld over het wijzigen van een incasso datum. Hierop krijg ik een standaard antwoord. Ik aan de slag op KPN.com/wijzigfactuurdatum.

Dit lukt gewoon niet, en dat is vreselijk klantonvriendelijk irritant.

Ik wil de data wijzigen om op tijd te kunnen betalen, maar als dit niet gaat, succes ermee dan maar.

Hallo @Cararra 

In jouw eerdere topic stel je de vraag in de categorie “TV, Internet & Bellen”. Daarom krijg je van moderator @Nadia een verwijzing naar kpn.com/wijzigfactuurdatum , maar dat is alleen voor een “Thuis” abonnement en niet voor een Mobiel abonnement. 

Dat staat ook aangegeven in het topic Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen

Wil je de factuurdatum aanpassen van je mobiele factuur? Daarvoor is nog geen online tool, maar dat kan met enkele voorwaarden wel geregeld worden. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice  via 0800-0402 of via chat . De klantenservicemedewerker denkt graag met je mee naar een geschikte factuurdatum.

 


Dank je wel, 

 

Ruud. Tevreden KPN klant met VDSL (100/30 Mbps) | KPN Box 12 | SuperWifi 


Hi @Cararra, klopt helemaal wat Ruud hier zegt, alleen voor vaste diensten is de tool beschikbaar. Om de betaaldatum van je mobiele factuur te wijzigen kun je contact opnemen met de klantenservice. Is dat gelukt? :) 


Het is nog steeds niet gewijzigd en/Of gelukt. Hoe moeilijk kan het zijn. Ben er helemaal klaar mee


Hallo @Cararra, wat frustrerend dat het niet is gelukt om je betaaldatum voor je mobiele telefoon te wijzigen. Je hebt hierover contact gehad met onze klantenservice? Rond welke datum is het voor jou ideaal om je factuur te incasseren? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met: postcode + huisnummer, naam contractant, klantnummer en mobiele tel nummer? Dan kijk ik voor je of er al schot in de zaak zit :)


Nog steeds niet geregeld. KPN incasseert op de 16e en dan lukt het niet. Zo moeilijk om het rond de 24e te incasseren.

Dit is ook de laatste keer dat ik het aangeef. Voor de dan maar geen incasso op de 16, prima zo

 


Ik heb deze even uit het oog verloren, sorry @Cararra. Ik heb de wijziging voor jou handmatig aangepast. Vanaf volgende maand gaan we vanaf de 24e incasseren. Het is verwerkt. Bedankt voor je bericht!

Alvast hele fijne feestdagen :santa:


Beste Nadia,

Dank voor je inspanning, ik hoop dat het nu gaat lukken.

Ook voor jou gezellige feestdagen