Skip to main content
Sticky

[Winactie] KPN vijfde keer op rij het beste mobiele netwerk van Nederland!

• March 5, 2026
  • 55 reacties
  • 1405 keer bekeken
Toon eerste bericht

55 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ook ben ik nog een middag in Willingen geweest, waar veel Nederlanders op vakantie gaan.
Willingen is ook lange tijd bekend geweest om het ski springen op Nieuwjaarsdag bij de NOS.

Daar een prachtige panorama foto gemaakt vanaf een berg, met in het dal de plaats Willingen.

• Deelnemer
  • March 17, 2026

Laat maar komen dat weekend

• Nieuwkomer
  • March 18, 2026

Maastricht zou ik nog weleens naar toe willen met mijn vrouw. Zijn er ,40 jaar geleden eens geweest en heeft veel indruk op ons gemaakt. Helaas nooit meer kunnen doen financieel.

Adro1nl
Topper
  • Topper
  • March 18, 2026

De 'Sfera Grande van Arnaldo Pomodoro', door Italianen ook wel 'la Palla' (de bal) genoemd. 

Het drukt de dualiteit van de werkelijkheid uit: glad en glanzend aan de buitenkant, terwijl je aan de binnenkant het mechanisme van tandwielen worden beschermd. De bol breekt als het ware open en nodigt je uit om de complexiteiten te ontdekken die verborgen zijn in een oppervlak dat perfect lijkt. Een moment om bij stil te staan en over na te denken.

Ontvangst via KPN was in Pesaro gewoon heel goed. Dit monument stond vlak naast ons appartement. In die week was er nog een bijeenkomst van klassieke auto’s op dat plein.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 18, 2026

Heel gaaf ​@Adro1nl 👌🏻