Skip to main content
Sticky

[Winactie] KPN vijfde keer op rij het beste mobiele netwerk van Nederland!

• March 5, 2026
  • 83 reacties
  • 4791 keer bekeken
Toon eerste bericht

83 reacties

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Gewoon thuis!

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Ik gebruik het netwerk volop op de camping in het dwingelerveld. 

Zowel internet, mobiel als televisie gaat allemaal via het K.P.N. Netwerk!

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Ik ga het beste op concerten. Om de plaatjes die ik schiet gelijk online te kunnen delen. En dat is met kpn zo gebeurd. Een enkele keer als het te druk is wil het wel is niet lukken maar meestal geen problemen. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 19, 2026

Ow, dat zijn mooie plaatjes, Daan! Ik ben een regelmatige bezoeker van concerten hier in de buurt en vind het dan altijd leuk om de huisfotograaf/fotografen van de venue bezig te zien. Uitzoeken vanuit welke hoek ze de artiest schieten, ze net weten te pakken tijdens een mooie beweging of pose of als de spots een leuk effect geven. Goede fotografie is nog niet makkelijk.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 19, 2026

Hele mooie foto’s ​@daanjazz! Bedankt voor het delen.

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Maastricht, blijven daar altijd nieuwe steegjes ontdekken en genieten van de gezelligheid. Vooral even lunchen of dineren bij de dikke dragonder staat altijd weer garant voor een hoop lol en gezelligheid.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 19, 2026

Historisch Coevorden ❤️

Ik geniet van jullie mobiele netwerk midden in het prachtige centrum van Coevorden, maar net zo goed thuis, op de begane grond én boven. Zelfs buiten, vlak bij de grens met Duitsland, blijft de verbinding sterk. Fijn om overal bereikbaar te zijn, waar je ook bent!

Coevorden vond ik ook een mooie plek. En als grensbewoner ervaar ik ook een prima ontvangst met KPN. Aan beide kanten van de grens.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 19, 2026

Leuk om al die mooie foto’s te zien. Een aantal plekken heb ik genoteerd.

Mooi dat we het al zo gewoon zijn gaan vinden dat het mobiele netwerk het gewoon doet. Dan zal er zeker iets goed gaan bij de aanbieder. Een test kan nog zo goed zijn maar de beste test is het oordeel van de gebruiker.