Ik heb zelf een website timeboek.nl waar heel veel mensen gebruik van maken, wat is nu het probleem al die mensen die kpn hebben zien nu maar een gedeelte van de site en sommige reclames niet weer na die update van de modem.
Wat en hoe gaat de kpn dat oplossen, voor deze update was er niks aan de hand
Beste antwoord door halve site door update modem
Ik heb mijn leden op de site aangeraden die hier iid last van hebben om Ipv6 uit te schakelen en om even te wachten en daarna weer aan te zetten.
Wat ik zelf ook nog gedaan heb is om de reclames te verwijderen en deze opnieuw erop te zetten, dit zijn de dingen die hebben geholpen.
ik heb hier ook gewoon ipv6 aanstaan en je site doet het gewoon zo te zien ( heb geen zin om aan te melden, maar zonder in te loggen lijkt die het gewoon te doen )
Dat idee heb ik ook, kpn wast weer eens de handen in onschuld, het, dit komt volgens mij omdat ze nu standaard IpV6 aan hebben gezet in de modem.
Maar dit betekend dus al al mijn leden die ook kpn hebben dit moeten aanpassen.
Als jouw site de enige is die het niet doet en alle andere websites doen het wel gewoon, dan ligt het probleem toch echt bij jouw. En niet bij KPN. KPN gaat geen aanpassingen doorvoeren omdat 1 site het niet goed doet.
Wat leuk dat je een eigen website hebt, logisch dat je wilt dat mensen die goed kunnen bereiken. Sommige klanten ervaren dat niet alle websites werken na een update, waarbij het inderdaad kan helpen om iPV6 tijdelijk uit te zetten. Goed om te weten: dit speelt niet bij alle KPN klanten. We verwachten verbetering hierin in een volgende update. Ik lees ook dat je intussen een oplossing gevonden hebt, gelukkig! We lezen graag wat de oplossing voor jou is, zo zijn meelezers hier in de community misschien ook weer geholpen.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.