Skip to main content
Vraag

Experia Box V10 geeft topologie niet meer goed weer

• August 29, 2025
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

De V10 geeft de topologie niet meer weer . Hij start de pagina op maar gaat terug naar het homescherm. Ook worden de met een SW2 verbonden apparaten aangegeven als “bedraad” verbonden, echter deze zijn allen wifi. Al tig keer opnieuw opgestart. Modem heeft de allernieuwste software.

9 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 8, 2025

Dat is natuurlijk niet praktisch. Dit staat op de radar en gaat soms nog niet goed. Spelen jou problemen nog steeds?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 8, 2025

Ja,speelt nog steeds. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 12, 2025

Helder ik koppel het terug ​@Herintreder99. Dank voor de feedback!

albertvanderiet
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Bij mij klopt het ook (nog) niet. Ik heb de wifi van de V10 uit staan (vinkje uit en lampje op v10 brandt niet) maar toch lijken er apparaten verbonden met de V10 i.p.v. met een Superwifi2 punt. Herstart van de V10 helpt niet. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 2, 2025

Ook bij mij nog steeds een grote puinhoop. 

albertvanderiet
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb sinds gisteren firmware V10.C.25.08.15. 

Nu klopt er helemaal niets meer van, ik heb welgeteld 1 (!) Android apparaat in mijn netwerk. 

Zowel de app als de webinterface tonen die ene device en verder niks. Ook de Superwifi 2 punten worden niet meer getoond.

Je kan dus helemaal niets meer met devices, ze herkennen, vast IP adres geven etc. 

Kom op KPN, in plaats van beter wordt het steeds slechter. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Albert wat jammer dat het dan even geen verbetering heeft opgeleverd. Het is een bekend probleem inderdaad maar deze update zou juist wat verbeteringen met zich mee moet brengen. Is er nog iets van een switch in het spel? Dat zou misschien roet in het eten kunnen gooien. Ik zou sowieso nog even de keten van modem tot aan apparaten een herstart geven om te kijken of dat verbeteringen met zich mee brengt.

albertvanderiet
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Remco, 

Ik heb alles een keer herstart, en dat heeft aardig geholpen inderdaad. 

Ik zie nu weer veel meer devices, maar ik zie ook nog steeds 3 wifi devices die rechtstreeks aan de V10 lijken te hangen terwijl daar de wifi op uit staat. Dus ik heb weer terug wat ik had, maar de update heeft het helaas nog niet verbeterd.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

We blijven daar natuurlijk aan werken Albert. Ik koppel deze feedback sowieso terug. Ik zou je willen adviseren om de relevante product updates te blijven volgen!