Skip to main content
Vraag

Experia Box V10 geeft topologie niet meer goed weer

• August 29, 2025
  • 19 reacties
  • 212 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

De V10 geeft de topologie niet meer weer . Hij start de pagina op maar gaat terug naar het homescherm. Ook worden de met een SW2 verbonden apparaten aangegeven als “bedraad” verbonden, echter deze zijn allen wifi. Al tig keer opnieuw opgestart. Modem heeft de allernieuwste software.

19 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 8, 2025

Dat is natuurlijk niet praktisch. Dit staat op de radar en gaat soms nog niet goed. Spelen jou problemen nog steeds?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 8, 2025

Ja,speelt nog steeds. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 12, 2025

Helder ik koppel het terug ​@Herintreder99. Dank voor de feedback!

albertvanderiet
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Bij mij klopt het ook (nog) niet. Ik heb de wifi van de V10 uit staan (vinkje uit en lampje op v10 brandt niet) maar toch lijken er apparaten verbonden met de V10 i.p.v. met een Superwifi2 punt. Herstart van de V10 helpt niet. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 2, 2025

Ook bij mij nog steeds een grote puinhoop. 

albertvanderiet
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb sinds gisteren firmware V10.C.25.08.15. 

Nu klopt er helemaal niets meer van, ik heb welgeteld 1 (!) Android apparaat in mijn netwerk. 

Zowel de app als de webinterface tonen die ene device en verder niks. Ook de Superwifi 2 punten worden niet meer getoond.

Je kan dus helemaal niets meer met devices, ze herkennen, vast IP adres geven etc. 

Kom op KPN, in plaats van beter wordt het steeds slechter. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • November 17, 2025

Hoi Albert wat jammer dat het dan even geen verbetering heeft opgeleverd. Het is een bekend probleem inderdaad maar deze update zou juist wat verbeteringen met zich mee moet brengen. Is er nog iets van een switch in het spel? Dat zou misschien roet in het eten kunnen gooien. Ik zou sowieso nog even de keten van modem tot aan apparaten een herstart geven om te kijken of dat verbeteringen met zich mee brengt.

albertvanderiet
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Remco, 

Ik heb alles een keer herstart, en dat heeft aardig geholpen inderdaad. 

Ik zie nu weer veel meer devices, maar ik zie ook nog steeds 3 wifi devices die rechtstreeks aan de V10 lijken te hangen terwijl daar de wifi op uit staat. Dus ik heb weer terug wat ik had, maar de update heeft het helaas nog niet verbeterd.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • November 19, 2025

We blijven daar natuurlijk aan werken Albert. Ik koppel deze feedback sowieso terug. Ik zou je willen adviseren om de relevante product updates te blijven volgen!

• Deelnemer
  • February 13, 2026

Hier ook de topologie klopt voor geen meter in de v10 modem geeft aan dat de superwifi niet werkt . Ook in de app geeff hij aan dat de superwifi is verbonden maar er geen apparaten zijn verbonden .

albertvanderiet
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Bij mij ook van kwaad tot erger, in de webinterface zie ik de superwifipunten niet eens meer, in de app (Android) staan ze als offline. Terwijl ze wel gewoon online zijn; er zitten ze zelfs apparaten via ethernet aangesloten en die werken gewoon. 

Ik word hier wel een beetje moedeloos van.…

• Deelnemer
  • February 13, 2026

Word tijd voor een oplossing kpn er zijn wel heel veel dezelfde problemen met de v10 modem en jullie doen er niks mee .goede manier om je klanten kwijt te raken. sinds update van de v10 niks anders dan problemen 

• Deelnemer
  • February 13, 2026

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 13, 2026

Waarom wordt de V10 niet vervangen. Is eigenlijk gewoon oud spul. Kom op KPN doe er wat aan geef ons apparatuur die doet waar we voor betalen!

• Deelnemer
  • February 13, 2026

ja is idd al oud spul wel elke keer alles verhogen maar ons geen nieuw modem toe sturen al jaren klant bij kpn maar als je dan problemen heb word het niet opgelost

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 14, 2026

Nou ik heb een v12 modem maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van .

Het probleem is gewoon dat kpn op alle hardware dezelfde software wil en sinds kpn daarmee begonnen is gaat het fout.

Over lees je , we weten van het probleem, werken aan oplossingen en die komen in toekomstige updates.

Nu is het zo dat per jaar , als het meezit, je 4 updates krijgt, 2 grote en 2 kleine.

Maar als de update is aangekondigd dan maar hopen dat je die update ook krijgt, want dat is weer een apart verhaal 

• Deelnemer
  • February 14, 2026

Het is idd na die update gekomen .voor die update draaide alles wel goed

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 14, 2026

Maar heb je problemen met wifi of met de verbinding? Die topologie is leuk maar zat er nooit in. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 1, 2026

Ook hier hetzelfde probleem. Er klopt gewoon helemaal niks van de topologie. Maar ook andere instellingen zoals extra wifi. Gelukkig draait alles nog wel. Maar zeer vervelend dat je niet kunt zien op welke EW de apparaten draaien. Word het niet langzaam aan tijd voor verbetering? Of vernieuwing?