Skip to main content
Vraag

Hoe log ik in op de Experia Box V10? Er staat geen wachtwoord op

• December 23, 2024
  • 11 reacties
  • 127 keer bekeken

Hans Delsink
Nieuwkomer

Op de achterzijde van de experia V10 staat geen password.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• December 23, 2024

Nee, klopt. Dan gebruik je "inloggen@kpn" dacht ik. Maar weet niet zeker.

Het zou logisch zijn als dat op deze pagina zou staan:

Maar dat is helaas niet het geval.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 23, 2024

Als de Experia Box v10 nog niet is voorzien van de nieuwe KPN software, dan laat je het wachtwoordveld leeg. Je wordt dan vanzelf gevraagd om een eigen wachtwoord te bedenken.

Forum|alt.badge.img+7
  • December 23, 2024

Nee, klopt. Dan gebruik je "inloggen@kpn" dacht ik. Maar weet niet zeker.

Het zou logisch zijn als dat op deze pagina zou staan:

Maar dat is helaas niet het geval.

Als het nieuwe software betreft dan staat het op het inlogscherm bij “wat is het standaard wachtwoord” als je daarop drukt zie je:

inloggen@v10

• December 23, 2024

Als het nieuwe software betreft dan staat het op het inlogscherm bij “wat is het standaard wachtwoord” als je daarop drukt zie je:

inloggen@v10

Dat is fijn. Maar dan nog zou het goed zijn als dat in dat artikel beschreven staat.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Hans Delsink. Het hangt er vanaf welke versie van de software je hebt zoals je aan de andere reacties ziet. Met de oude software laat je het leeg, met de nieuwe software kan je de stappen hierboven volgen. Is het daarmee gelukt?

Hans Delsink
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2024

Handleiding voor instelling Expëria V10 nauwkeurig gevolgd via MijnModemKPN. Kreeg direct een waarschuwing dat dit niet veilig was!!!!!  Wijziging conform in handleiding toch uitgevoerd…….-

Resultaat: zeer onbevredigend, modem werkt NIET zoals voorheen.

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt alsof er iets veranderd is ​@Hans Delsink. Heb je een update van het modem gehad, of iets anders? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om met je mee te kunnen denken helpt het als we meer informatie hebben.

Forum|alt.badge.img+7
  • December 26, 2024

@Hans Delsink, je zit binnen je eigen netwerk en dan kun je de beveligingswaarschuwing negeren. Die melding is wel van belang als je op het internet zit.

Hans Delsink
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2024

Hallo Jasper, ik heb op basis van de handleiding exact uitgevoerd zoals werd aangegeven. Dit naar aanleiding van de aangekondigde update van ExperiaV10, 

Gevolg: verbindingen zijn in orde. De camerabeelden zijn zichtbaar maar worden niet opgeslagen in systeem van Woonveilig,

• December 27, 2024

... verbindingen zijn in orde. De camerabeelden zijn zichtbaar maar worden niet opgeslagen in systeem van Woonveilig,

Voor dat probleem moet je denk ik bij Woonveilig zijn.

Jasper van KPN
Moderator

Dit klinkt inderdaad als iets wat aan de kant van Woonveilig niet goed gaat. Als de verbindingen niet goed gaat, gaat het aan onze kant goed. Wij hebben geen zicht op wat er bij een andere partij gebeurt.