Skip to main content
Antwoord

Ik wil een backup kunnen maken van de instellingen op mijn V10

• January 20, 2025
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Dit is nu al de derde update binnen een maand! Zorg er eerst eens voor dat je een backup kunt maken van de instellingen en dat ik deze zelf kan terugĀ zetten, ik wordt er spuugzat van om dit elke keer handmatig te doen!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi Niels, bedankt voor je feedback! Deze wens is bekend en ligt bij de ontwikkelaars maar ik vrees dat dit op de korte termijn in ieder geval niet op de planning staan.
Alles over onze updates kun je vinden op onze product updates pagina

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Hoi Niels, bedankt voor je feedback! Deze wens is bekend en ligt bij de ontwikkelaars maar ik vrees dat dit op de korte termijn in ieder geval niet op de planning staan.
Alles over onze updates kun je vinden op onze product updates pagina

Ik ben nu enkele maanden (weer) klant bij KPN. Heb deze week, na ontvangst van Superwifi-punten, de V10 moeten terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dat leidt tot veel moeite en kost veel tijd om alle instellingen weer in een bruikbare toestand te krijgen.

Ik zou willen aandringen op een mogelijkheid om een backup te maken en de instellingen te kunnen herstellen.

• June 11, 2025

In lang vervlogen tijden bestond zo'n optie wel op oudere Experiaboxen, maar ook dan werkte het niet tussen verschillende versies van de firmware. Kortom, helaas vrees ik dat dit iig geen prioriteit heeft bij kpn, zo het überhaupt al op een lijstje staat. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 5, 2025

Gek wordt ik van de kpn, alweer de hele avond na een backup bezig geweest om de 2.4 Ghz in te stellen en de wifi punten weer opnieuw te koppelen, mijn vrouw zei, nou als ik alleen kom te staan heb ik dus een probleem, ik snap daar namelijk niks van, en ja dan zit ze dus, ik zeg waardeloos dat gedoe elke keer