Hallo @CorVer51
Welke firmware staat er nu op de Box 12?
Ik dacht dat dit probleem met de nieuwe firmware (dus na de update) opgelost zou zijn.
Met de oude firmware heb je de oplossing al gevonden: Geen Chrome maar Firefox gebruiken.
Dat is de oude firmware, die heeft inderdaad het probleem dat inloggen vaak alleen lukt via een andere browser zoals Firefox.
Even wachten op de nieuwe firmware dus.
Je kan hier alle Product updates van de KPN modems vinden: https://community.kpn.com/product-updates?filters%5BproductArea%5D%5B0%5D=Modems
Er is inderdaad wel een oplossing t.w. Firefox, maar wanneer ik alles via Chrome doe dus mailen en internetten, is het toch vreemd, dat de modem benaderen alleen via Firefox moet.
Blijkbaar is er een update geweest voor klanten met een KPN box 12 samen met SWP 2. Volgens de artikelen is men al 5 maanden geleden met die update begonnen, maar tot op heden hebben wij nog geen update gehad. Tegenwoordig hier wel meer kleine storingen zoals wegvallend internet of problemen met TV+.
Wanneer komt die update voor de aansluitingen zoals bij de presentatie staat beschreven?
Wanneer je die krijgt kan niemand hier zeggen, ze zijn al heel lang bezig met die uitrol.
Je kan volgende week aan de beurt zijn maar het kan ook nog maanden duren.
Met de oude firmware zou internet ook niet moeten wegvallen, valt dan alles uit?
Als alles uitvalt op zo'n moment dan kan je beter gelijk de klantenservice op 0800-0402 bellen zodat ze mee kunnen kijken.
Nee, niet alles. Vanmorgen kon de echtgenote gewoon tv kijken, maar ik had helemaal geen internet. Zelfs de app Thuis kon geen verbinding maken.
Blijkbaar is er een update geweest voor klanten met een KPN box 12 samen met SWP 2. Volgens de artikelen is men al 5 maanden geleden met die update begonnen...
Nog veel langer geleden. Volgens mij is KPN er al 2 jaar mee bezig ofzo.
Hoi @CorVer51, welkom op onze community! Ik zie dat het al mooi toegelicht is. De update wordt gefaseerd uitgerold, hierbij wordt rekening gehouden welke KPN wifiversterkers je aangesloten hebt zitten. Zodra je aan de beurt bent krijg je daar bericht over!
Vorig jaar meerdere malen monteur over de vloer gehad omdat het allemaal niet werkte. Hij heeft zijn best gedaan om alles werkend te krijgen en dat is gelukt. Maar dan wel met “oude”software. Wanneer men dan weet dat er updates zijn en er zijn problemen, waarom dan niet meteen dat nieuwe pakket geïnstalleerd. Heb zowel SWP2 alsook 2 digitale tv ontvangers met steeds vaker kleine storingen. Ik hoor graag wanneer ik aan de beurt ben.
Bij mij werkt het wel met Chrome als ik deze volledige link invoer (zelfde firmware):
https://192.168.2.254/2.0/gui/#/
wanneer ik de link kopieer krijg ik een melding, dat de pagina onveilig is. Privacyfout.
wanneer ik de link kopieer krijg ik een melding, dat de pagina onveilig is. Privacyfout.
Klopt. Maar je kan dan ergens klikken op "Toch doorgaan" of zoiets. Via Geavanceerd. Heb even geen pc voorhanden, dus weet niet de exacte benaming.
Dank voor je antwoord. Het werkt idd zo, maar in de werkbalk blijft in rood staan dat het een onveilige verbinding is