Skip to main content
Beantwoord

Mijn Box 12b start vaak opnieuw op, met een kort rood powerlampje

• February 14, 2025
  • 4 reacties
  • 726 keer bekeken

Goedenavond, 

Sinds vandaag heb ik plotseling problemen met mijn modem. 

Hij lijkt steeds opnieuw op te starten. 

Eerst brandt alleen Power rood. 

Dan Internet, Power en TV groen. 

Dan gaan binnen een paar minuten alle lampjes uit en begint het weer opnieuw. 

Ik heb alle logische stappen doorlopen (KPN App, resetknop, alle kabels en stekkers er uit en opnieuw er in), maar niets helpt. 

WiFi komt niet terug, tijdens de korte tijd dat de lampjes branden werkt bedraad internet wel.

Klantenservice heeft een nieuwe modem aangevraagd, maar het proces ging niet goed, en nu moet die aanvraag eerst goedgekeurd worden. Extra vertraging dus, en zo lang zonder internet is echt een groot probleem. 

Heeft iemand een suggestie die ik zelf kan uitvoeren? 

Alvast bedankt! 

Esther 

Beste antwoord door EsvD

@Doman ​@Martin712

Bedankt voor de tips! 

De telefonische klantenservice was gisteren helaas niet erg behulpzaam. 

Naar aanleiding van het bericht van ​@Doman ben ik vandaag naar de winkel gegaan met het verzoek om een nieuwe adapter en kreeg ik zonder problemen en met een glimlach een nieuwe modem mee. Alles werkt weer naar behoren.

Inderdaad uitstekende en vriendelijke service in de winkel! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • February 14, 2025

Martin712
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 15, 2025

Na een stroomuitval had ik ook exact hetzelfde probleem. Na een telefoontje met de klantenservice kon ik dezelfde dag het modem omruilen én de nieuwe ophalen. Probleem opgelost. Prima geregeld en complimenten voor de service! Dat mag ook wel eens gemeld worden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 15, 2025

@Doman ​@Martin712

Bedankt voor de tips! 

De telefonische klantenservice was gisteren helaas niet erg behulpzaam. 

Naar aanleiding van het bericht van ​@Doman ben ik vandaag naar de winkel gegaan met het verzoek om een nieuwe adapter en kreeg ik zonder problemen en met een glimlach een nieuwe modem mee. Alles werkt weer naar behoren.

Inderdaad uitstekende en vriendelijke service in de winkel! 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@EsvD, goed om te lezen dat het via een van onze winkels gelukt is! Telefonisch zou dat ook moeten kunnen, dat het daar niet lukte is jammer om te lezen.

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.