Sinds de laatste modem update eind oktober hebben we voortdurend storingen...En verschillende foutcodes.
Alles resetten enz al gedaan, maar niets helpt..
Meer mensen hier last van?
Sinds de laatste modem update eind oktober hebben we voortdurend storingen...En verschillende foutcodes.
Alles resetten enz al gedaan, maar niets helpt..
Meer mensen hier last van?
Ja hier ook helaas! Wifi valt ook elke keer weg en als ik de wifi verbeteraar wil doen online geeft hij aan dat we geen internetverbinding hebben...terwijl er oo dat moment gewoon internet is (soms alleen bekabeld dus maar vaak ook wel met wifi). Kpn kan ons modem gewoon niet meer vinden ofzo??
Hi
Als ook het herstarten (twee minuten stroomloos maken van het modem) en het resetten niet heeft geholpen, dan raad ik jullie aan om een belafspraak te maken.
Mijn collega kan de verbinding dan doormeten en verdere stappen met jullie doornemen. Hopelijk is het dan snel opgelost!
Mocht het overigens alleen de wifi zijn, dan is er naast de Wifi Manager ook nog een topic over het oplossen van trage en wegvallende wifi.
Wellicht is het daar ook al mee opgelost.
De laatste 4 dagen elke keer om 17.10 en 20.10/ 20.30 springt hij ineens op E303 voor paar minuten en dan weer terug...Uit zichzelf ..heel irritant
Zelfde issue hier, WiFi lampje is ook uit. Oplossingen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.