Skip to main content
Antwoord

Testen jullie modem wel voor je deze uitbrengt? Inloggen op modem haast onmogelijk

• September 18, 2025
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

@KPN wtf!?! Ik probeer in te loggen op het modem: ww moet aangepast worden, prima, helaas is het zo ingesteld dat dit niet zonder fysiek toetsenbord kan..... 

Uiteindelijk via een omweg toch gelukt in het modem te komen, wil je weten wat er toen zo geweldig was? Alle knoppen en tekst dezelfde kleur als de achtergrond. Lekker duidelijk zullen ze gedacht hebben 🤣🤣🤣

Op 3 apparaten geprobeerd met verschillende besturingssystemen: 3 keer hetzelfde resultaat. In ieder geval wel consistent. 🤣

Het kan natuurlijk zijn dat het modem kaduuk is en het probleem zich alleen bij mij voordoet

Mijn vraag is dan ook: voordat jullie iets uitbrengen, testen jullie het ook? Of is mijn modem kaduuk?

Veel liefs,

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Dennis23567532557732467, welkom op de community. De modem wordt zeker getest. Nieuwe firmware wordt op meerdere niveaus getest voordat het beschikbaar wordt gemaakt, maar soms kan er toch nog iets tussendoor slippen. Ik_Combineer geeft je al een goede optie om dit tijdelijk te omzeilen, tot het met een volgende update kan worden opgelost. Als een update komt delen we dit in Product Updates. Je noemt niet welk type modem je hebt, maar van elk type kan je daar de updates terugvinden.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • September 18, 2025

Wat waren die drie apparaten?

Ik had het probleem dat na een update op de box v10 bij het wijzigen van het password het virtuele toetsenbordje verdween op zowel Android telefoon als iPad (IOS dus) en daarom geen wachtwoord kon invoeren. Via een Windows laptop ging het gelukkig wel goed.

Het lijkt me geen modem apparaat probleem, wel een modem software probleem.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 18, 2025

Dit is helaas een bekend probleem en als het goed is verholpen in de volgende update. Voor nu is de workaround heel gek maar linksonder de GUI op Engels zetten. Dan blijft je toetsenbord wel staan.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 20, 2025

Hoi ​@Dennis23567532557732467, welkom op de community. De modem wordt zeker getest. Nieuwe firmware wordt op meerdere niveaus getest voordat het beschikbaar wordt gemaakt, maar soms kan er toch nog iets tussendoor slippen. Ik_Combineer geeft je al een goede optie om dit tijdelijk te omzeilen, tot het met een volgende update kan worden opgelost. Als een update komt delen we dit in Product Updates. Je noemt niet welk type modem je hebt, maar van elk type kan je daar de updates terugvinden.