Skip to main content
Vraag

Waarom blijft het Service lampje rood branden op de V10?

• May 13, 2026
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 13, 2026

Hoop dat het snel opgelost kan worden

JanD
Superuser
  • May 13, 2026

Beste ​@Den Haag wifi als je glasvezel hebt, haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart.

Druk daarna eens op de herstartknop vóór op de modem.

Heb je 1 of meer diensten die niet (goed) werken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 13, 2026

Ik heb geen glasvezel, heb van alles geprobeerd wat werd aanbevolen maar niets helpt helaas, ik heb alleen Internet via KPN

JanD
Superuser
  • May 13, 2026

Beste ​@Den Haag wifi nogmaals de vraag: heb je geen internet, zo ja dan bellen vioa 0800 0402 en als steekwoord opgeven geen internet.

Eventueel vi de MijnKPN app opgeven geen internet.

Voor storingen 24/7 bereikbaar.

Succes

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Den Haag wifi, welkom allereerst bij onze community. Mijn dank aan JanD voor zijn hulp. 

Een rood servicelampje betekent dat er geen verbinding is op je modem. Probeer als eerste je modem te resetten, dit doe je door het resetknopje aan de achterkant 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. Zie ook het plaatje hieronder. 

Lukt dat niet? Neem dan contact met ons op zoals JanD al uitlegt. Een andere optie: maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. We zijn ook bereikbaar via X of Facebook.