Skip to main content
Vraag

Webinterface Box 12 geeft geen topologie en loopt vast

Als ik inlog op de webinterface van mijn V12 modem (firmware V12.C.25.06.06) krijg ik geen overzicht meer in de tab “thuisnetwerk”.

Het plaatje verschijnt even en verdwijnt dan weer, modem komt terug op de begin pagina op de website.

Als ik “thuisnetwerk” nogmaals open loopt deze vast.

gr. Harry

11 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10308 reacties
  • 29 juli 2025

Beste ​@havro geef de router eens een fabrfieksreset vanuit de software of met een paperclip.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 29 juli 2025

Reset heb ik al gedaan maar heeft het niet opgelost. Ook de voeding eruit en na 5 minuten weer aan heeft ook geen oplossing gebracht.

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • 1391 reacties
  • 29 juli 2025

browser cache al eens geleegd of een incognito browser sessie geprobeerd?

Leen59
Wijsgeer
  • 521 reacties
  • 29 juli 2025

Gebruik je een mobiel apparaat voor de webinterface? Zoja, dan is dat een bekend probleem. Als je het via een laptop of PC doet gaat het wel goed.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 30 juli 2025

Heeft het altijd goed gedaan op mij iPad maar zal eens op de pc gaan kijken.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7666 reacties
  • 1 augustus 2025
havro schreef:

Heeft het altijd goed gedaan op mij iPad maar zal eens op de pc gaan kijken.

Hoi ​@havro welkom op de KPN Community. Ik zou inderdaad ook even op een PC kijken. Dit is een bekend issue en er wordt aan gewerkt. Voor bepaalde zaken kan je ook de vernieuwde MijnKPN app gebruiken.

Tenslotte wil ik je wijzen op onze product updates. We werken constant aan verbeteringen en ik zou je willen adviseren om deze te blijven volgen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 1 augustus 2025

Hallo, op mijn pc werkt het idd naar behoren. Kennelijk is een update van Edge en van Safari (of update van de iPad software) er de oorzaak van dat dit niet meer goed werkt. Voorheen werkte dit nog wel goed. Ik houdt de updates in de gaten 👍

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 1 augustus 2025

Ik lees dat de super wifi 1 punten een software update hebben gekregen. Bij mij is deze update nog niet doorgevoerd (heb nog versie sw1.c.24.13.06 terwijl mijn modem een update heeft gekregen naar v12.c.25.06.06

Kan ik zelf een update op de super wifi starten?

• 1223 reacties
  • 1 augustus 2025
havro schreef:

Ik lees dat de super wifi 1 punten een software update hebben gekregen. Bij mij is deze update nog niet doorgevoerd (heb nog versie sw1.c.24.13.06 terwijl mijn modem een update heeft gekregen naar v12.c.25.06.06

Kan ik zelf een update op de super wifi starten?

Nee, in principe niet. Je kan hooguit via de interface van de Box 12 je punten een fabrieksherstel geven. Maar de kans is klein dat dit een update triggerd.

Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 169 reacties
  • 1 augustus 2025
havro schreef:

Hallo, op mijn pc werkt het idd naar behoren. Kennelijk is een update van Edge en van Safari (of update van de iPad software) er de oorzaak van dat dit niet meer goed werkt. Voorheen werkte dit nog wel goed. Ik houdt de updates in de gaten 👍

Zet je browser op dekstop mode als dat kan bij de Ipad?

V10 webinterface werkt niet meer op mobiel na update

Doman schreef:
RonaldM01 schreef:

Via de laptop werkt het nog steeds, maar niet via mijn Android mobiel. Nu werkte het sowieso niet optimaal via een mobiel, maar nu is het helemaal niet meer bruikbaar. 

Ik loop daar soms ook wel tegen aan bij bepaalde sites/interfaces.
Zet je browser op je mobiel dan op desktop site/mode.
Dat zou het in ieder geval net zo moeten werken als op je laptop.

​​

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 1 augustus 2025

@Doman dank voor je antwoord. Dit lost mijn probleem op alhoewel ik hem juist niet op desktop mode moest zetten 😉

Reageer