Ivm aangekondigde verhoging van abt. virusscanner en uit breiding met extra licenties, wilde ik gebruikmaken van de 5 gratis licenties F-secure.
Het activeren moest geregeld worden via mijnKPN. Na meerdere pogingen bleef de site KPN veilig niet meer beschikbaar. Dwz het activeren van de 5 gratislicenties wil maar niet lukken
Beste antwoord door Vikash van KPN
JanD schreef:
Beste ​@Vikash van KPN klopt wat jij zegt wel met onderstaande link:
Mijn excuses voor de verwarring, ik had het mis. Alle klanten krijgen weer 5 gratis F-Secure licenties. Dit betekent dat je jouw apparaten zonder extra kosten kunt beveiligen. De informatie op de pagina hierboven is correct. 😊
Ivm aangekondigde verhoging van abt. virusscanner en uit breiding met extra licenties, wilde ik gebruikmaken van de 5 gratis licenties F-secure.
Het activeren moest geregeld worden via mijnKPN. Na meerdere pogingen bleef de site KPN veilig niet meer beschikbaar. Dwz het activeren van de 5 gratislicenties wil maar niet lukken
Hier geen problemen met het activeren van de licenties.
Hoi ​@m.brouwers. Vervelend dat het activeren van de 5 gratis F-Secure licenties niet lukt. Op onze kennisbank vind je alle informatie over het gebruik en activeren van F-Secure.
Heb je al geprobeerd om het in een andere browser of via de MijnKPN-app te regelen? Soms helpt dat. Mocht het nog steeds niet werken, dan kan het helpen om tijdelijk je cookies en cache te wissen.
​@m.brouwers Hoeveel apparaten je kunt beveiligen met KPN Veilig, hangt af van wanneer je je abonnement hebt afgesloten.
Abonnement afgesloten vóór 8 januari 2024 Bij een Thuis-abonnement van vóór 8 januari 2024 zitten een aantal licenties inbegrepen. Dit aantal hangt af van je internetsnelheid:
50 of 100 Mbit/s → 2 apparaten
200, 500 Mbit/s of 1 Gbit/s → 5 apparaten
Wil je meer apparaten beveiligen? Dan kun je uitbreiden met 10 extra apparaten (€4,99 per maand) en nog eens 10 extra apparaten als dat nodig is. Zo kun je in totaal 22 of 25 apparaten beveiligen.
Abonnement afgesloten na 8 januari 2024 Vanaf 8 januari 2024 zijn er geen licenties meer inbegrepen in het Thuis-abonnement. Wil je gebruik maken van KPN Veilig? Dan kun je kiezen uit:
Mijn excuses voor de verwarring, ik had het mis. Alle klanten krijgen weer 5 gratis F-Secure licenties. Dit betekent dat je jouw apparaten zonder extra kosten kunt beveiligen. De informatie op de pagina hierboven is correct. 😊
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.