Skip to main content
Beantwoord

Gepersonaliseerde advertenties uitzetten in Stingray Music app lukt niet

• March 31, 2025
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

tt1001
Topper
Forum|alt.badge.img

Als je bij de Stingraymusic app de  gepersonaliseerde advertenties opvraagt en wil aanpassen, dan kun je de wijziging wel opslaan, maar ze worden niet aangepast. Heb je bijna 200 legitiem belang schuifjes omgezet, blijkt het voor niets te zijn, ze blijven gewoon aanstaan en zijn er 200 bedrijven die je telefoon leegtrekken terwijl je dat niet wilt

Ik heb een paar weken het probleem aangekaart bij Stingray, maar men snapt daar mijn probleem niet of wil er niets mee van doen hebben.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@tt1001, wat enorm flauw van de 200 schuifjes 😬 

Ik ben bang dat we je via deze weg niet verder kunnen helpen, Stingray is een ander bedrijf en wij weten hier dan ook weinig tot niks van deze app af. Heb je de app al eens verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd? Dat is iets dat wij regelmatig aanraden bij problemen met onze eigen apps.

Uiteraard hoop ik dat hier andere gebruikers actief zijn die hier vanuit eigen ervaring meer over weten 🤞🏼

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 2, 2025

Hi ​@tt1001, wat enorm flauw van de 200 schuifjes 😬 

Ik ben bang dat we je via deze weg niet verder kunnen helpen, Stingray is een ander bedrijf en wij weten hier dan ook weinig tot niks van deze app af. Heb je de app al eens verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd? Dat is iets dat wij regelmatig aanraden bij problemen met onze eigen apps.

Uiteraard hoop ik dat hier andere gebruikers actief zijn die hier vanuit eigen ervaring meer over weten 🤞🏼