Skip to main content
Vraag

KPN Veilig Browsen crasht door WebView, app sluit steeds af

• March 15, 2026
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Als ik de KPN veilig browsen app gebruik, word ik regelmatig uit de app gegooid. Vervolgens krijg ik de melding: Door de geïnstalleerde versie van WebView is KPN Veilig Virusscanner vastgelopen. Verwijder de Web-View-updates en start Veilig Virusscanner opnieuw.

Ik heb alle instructies uitgevoerd (webView verwijderd / ook Virusscanner opnieuw geïnstalleerd) maar probleem is niet opgelost.

Als Google Chrome gebruik dan heb ik geen problemen, dus alleen met Veilig Browsen.

Graag advies.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Alben, welkom op de community. Als het browsen crasht is het niet fijn natuurlijk! Laten we beginnen bij het begin, op wat voor apparaat speelt dit? Is het

• een computer,
  • een mobiele telefoon,
  • of een tablet?

Veilig browsen is een browser-extensie voor Windows en Mac OSX. Voor mobiele apparaten is het in de app mogelijk. Daarom is het van belang om te weten wat voor apparaat het is, en welk merk/model.

Op basis van wat je zegt vermoed ik dat het een mobiele telefoon of tablet is, maar ik weet het niet zeker.

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch te bespreken kan dat ook, daarvoor kan je via onze site een terugbelafspraak maken.