Skip to main content

Ik betaal wel voor KPN Veilig, maar kan hem om een of andere reden niet installeren. Op dit forum zie ik in reacties dat daar technische hulp voor nodig is: graag!

Hallo @SachaP ,

Installeer je via https://veilig.kpn.com/ ?

Krijg je fout 503, probeer dan eens (Vernieuwen (CTRL + R)) in de internetbrowser.

Groet Bart


Ja, via die site.

Ik ontvang nog steeds de volgende melding (is dat fout 503?), ook na CTRL R:

KPN Veilig

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

En daar kom ik niet verder.


Hallo @SachaP ,

Ik heb net ingelogd op die site dat ging na een CTRL + R goed, dus soms lukt het.

503 foutmeldingen komen voor als de service niet beschikbaar is.

ex-klant van Telfort ?

Groet Bart

 


ex-klant van Telfort ?

Jep.

Hopelijk komt er nog een andere oplossing dan maar eindeloos blijven proberen.


Hallo @SachaP ,

Op de site staat:

Had je eerst een Telfort abonnement en ben je overgezet naar KPN?

Gratis gebruik van KPN Veilig is geen onderdeel van de Telfort abonnementen. Je blijft profiteren van de voordelen die je voorheen ook had bij Telfort. Wil je wel gebruik maken van deze dienst? Dan kun je KPN Veilig in MijnKPN aanzetten voor 4,99/mnd.

 

Gratis is ook niet gratis voor “oud” KPN klanten, de kosten voor “gratis” zitten in het duurdere abonnement van KPN.

Groet Bart


Dankjewel voor het meekijken! Ja, dat had ik ook gevonden, en ik betaal ook keurig, alleen kan ik het nergens op MijnKPN aanzetten…. en kom ik steeds terug op die pagina dat het niet in mijn pakket zit of uitstaat….


Hallo @SachaP ,

Ook niet in MijnKPN  ? bij het volgende:

Kies  voor “Producten”

Uw extra opties

·  Extra opties wijzigen of toevoegen

 

10 Licenties voor 60 Euro per jaar een goede deal, als je er maar 3 nodig hebt kun je beter bij een externe leverancier F-secure SAFE kopen voor 23 Euro (F-secure prijs 60 Euro)

F-Secure Safe (2021) - Test, Reviews & Prijzen | Consumentenbond

 

Groet Bart


Pfft, mijn thuis abonnement bleek nog niet gekoppeld te zijn… Opgelost en nu kan ik het wel installeren.