Skip to main content

Hallo, ik wil dit draadje niet kapen, maar ook mij lukt het niet om KPN veilig te verkrijgen op mijn Iphone. Ik heb zowel KPN mobiel als KPN thuis. Ik krijg de melding; "u hebt geen toegang tot de dienst KNP veilig, omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat'. Via mijn producten op mijnkpn wordt ik niet veel wijzer, helaas. Ik kan wel de betaalde dienst voor extra apparaten inschakelen (aanvinken), maar die heb ik nog niet nodig. 
 

Dank voor het meedenken!

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Beste @Repelsteeltje2, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt! Is dat inmiddels al wel zo? Had je nog wel voldoende licenties over? Je kunt er ook eentje verwijderen en het nog eens opnieuw proberen. 


Beste Marcia,

helaas is het nog niet gelukt; ik heb nog geen licenties gekregen of gebruikt; ik probeer voor het eerst 2 apparaten te beveiligen en krijg de melding dat KPN veilig uit staat of dat ik geen toegang heb tot de dienst met mijn abonnement.

Ik heb zowel KPN mobiel als KPN thuis (TV en internet).

Kun jij me helpen?

Hartelijke groeten!


Wat gek dat het niet werkt dan! Het staat wel onder je diensten in MijnKPN? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


Dank! Heb de gegevens aangevuld…

 


Yes, bedankt! Ik zie dat je nog een oud Telfort abonnement hebt. Hierbij zit geen KPN Veilig. Als je hier toch gebruik van wilt maken, dan kan je overstappen naar de nieuwe propositie. Je kunt hiervoor het beste even bellen met 0800-0402, vanaf morgenochtend 8 uur. Mijn collega's kunnen dan met je doornemen wat het precies inhoudt en als je akkoord gaat, dit meteen doorvoeren.Â