Skip to main content
Beantwoord

KPN Veilig op iPhone installeren lukt niet

• September 14, 2023
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo, ik wil dit draadje niet kapen, maar ook mij lukt het niet om KPN veilig te verkrijgen op mijn Iphone. Ik heb zowel KPN mobiel als KPN thuis. Ik krijg de melding; "u hebt geen toegang tot de dienst KNP veilig, omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat'. Via mijn producten op mijnkpn wordt ik niet veel wijzer, helaas. Ik kan wel de betaalde dienst voor extra apparaten inschakelen (aanvinken), maar die heb ik nog niet nodig. 

Dank voor het meedenken!

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Yes, bedankt! Ik zie dat je nog een oud Telfort abonnement hebt. Hierbij zit geen KPN Veilig. Als je hier toch gebruik van wilt maken, dan kan je overstappen naar de nieuwe propositie. Je kunt hiervoor het beste even bellen met 0800-0402, vanaf morgenochtend 8 uur. Mijn collega's kunnen dan met je doornemen wat het precies inhoudt en als je akkoord gaat, dit meteen doorvoeren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Repelsteeltje2, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt! Is dat inmiddels al wel zo? Had je nog wel voldoende licenties over? Je kunt er ook eentje verwijderen en het nog eens opnieuw proberen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 23, 2023

Beste Marcia,

helaas is het nog niet gelukt; ik heb nog geen licenties gekregen of gebruikt; ik probeer voor het eerst 2 apparaten te beveiligen en krijg de melding dat KPN veilig uit staat of dat ik geen toegang heb tot de dienst met mijn abonnement.

Ik heb zowel KPN mobiel als KPN thuis (TV en internet).

Kun jij me helpen?

Hartelijke groeten!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat gek dat het niet werkt dan! Het staat wel onder je diensten in MijnKPN? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 28, 2023

Dank! Heb de gegevens aangevuld…

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2023

Yes, bedankt! Ik zie dat je nog een oud Telfort abonnement hebt. Hierbij zit geen KPN Veilig. Als je hier toch gebruik van wilt maken, dan kan je overstappen naar de nieuwe propositie. Je kunt hiervoor het beste even bellen met 0800-0402, vanaf morgenochtend 8 uur. Mijn collega's kunnen dan met je doornemen wat het precies inhoudt en als je akkoord gaat, dit meteen doorvoeren.Â