Skip to main content
Vraag

KPN Veilig updaten geen melding ontvangen mislukt

• August 20, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Al geruime tijd zijn er problemen met het updaten van KPN-veilig. Als KPN-veilig probeert up te daten, dan krijg ik als melding: ontvangen-mislukt.

Doe ik dat dan handmatig, dan geeft hij aan: geinstalleerd. Maar dan de volgende twee situaties:

1. Start-opnieuw opstarten: na de herstart geeft hij aan: geinstalleerd.
  2. Ik zet mijn pc daadwerkelijk uit, om hem later weer op te starten: geeft KPN-veilig toch weer aan: mislukt.  Wat kan hier de reden van zijn??

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Willem Kappner!

We zijn iets minder snel bij je topic dan gewoonlijk. Ik lees dat je er niet helemaal uit kwam met KPN Veilig. Hoe staat het er intussen voor: is het gelukt of nog niet?

Zo niet: Ik lees dat je KPN Veilig op je PC gebruikt. Welk besturingssysteem gebruik je? En als je KPN Veilig eens opnieuw installeert, maakt dit verschil? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2025

Besturingssysteem: Windows 10 22H2.

Overgens ben ik in mijn vorige bericht vergeten te vermelden, dat dit probleem na de upgrade naar versie 25.6 in eerste instantie was verholpen, maar na een dag of zes had ik dit weer terug.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hmm, en maak het verschil als je het eens opnieuw op je PC installeert ​@Willem Kappner? Heb je nog kans gezien om dat te proberen?Â