Skip to main content

Internetsnelheid was 100 m/bits incl. 2 KPN Veilig Virusscanner. Volgens de site als je abonnement neemt van 200 M/bit is dat inclusief 5 KPN Veilig virusscanner. Bericht via de mail ontvangen dat alles is gelukt.

Echter blijkt dat het abonnement nog steedsĀ op 2 KPN Veilig Virusscanner staan i.p.v. de beloofde 5.

Vandaag contact gehad met de klantenservice. Eerst 45 minuten met de eerste lijncontactpersoon, deze gaf aan dat het inderdaad 5 moesten zijn. Er zou iets gewijzigd moeten worden in ā€œoudeā€ abonnement, vervolgens doorverbonden naar een andere persoon. Na 15 minuten in de wacht heeft een andere persoon mij te woord gestaan. Deze had computerproblemen en zou mij binnen een half uur terugbellen.

Anderhalf uur later geen belletje gehad. Zelf opnieuw gebeld met de klantenservice en te woord gestaan door medewerker 3. Hij gaf aan nog maar kort te werken bij KPN en volgens hem is het niet mogelijk.Ā Er is volgens hem alleen 2 KPN Veilig of 12 KPN Veilig of meer mogelijk.Ā 

Volgens hem zijn we niet teruggebeld omdat het waarschijnlijk niet mogelijk is. Vreemd beleid, niet terugbellen, terwijl het wel is toegezegd.

Hi @Hein.17Ā en welkom op het forum!

Zeker vreemd dat je niet bent teruggebeld als dit beloofd is. Mogelijk of niet, dat had aan je teruggekoppeld moeten worden.Ā 

Als je in jeĀ MijnKPNĀ kijkt, is het 200 Mbit/s abonnement dan al actief? Zo ja, hoeveel licenties staan daar bij KPN Veilig?Ā 

Mocht het daar nog steeds 2 weergeven, wil je dan jeĀ forumprofielĀ zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt?Ā 
Dan kan ik het abonnement doornemen om te kijken hoe dit zit.


Dank voor je reactie. De snelheid is 200 Mbits.Ā Ivm privacy deel ik mijn gegevens niet hier. Voor het probleem is een ticket aangemaakt.Ā 


Ā Ivm privacy deel ik mijn gegevens niet hier.Ā 

Hoe wil je dan hier op het forum geholpen worden? Het forumprofiel is alleen inzichtelijk voor moderators. Wil je dan je toch maar jeĀ forumprofielĀ zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt?Ā Ā 


OkƩ duidelijk.


Hi @Hein.17!Ā 

Ik had toevalligĀ met een collega van me gesproken die het over jouw probleem had. šŸ˜„ Dus dit herinner ik me nog.

Uit dat contactĀ bleek dat je een Internet + TV Basis abonnement hebt. In ons overzicht van KPN Thuis abonnementenĀ kun je vinden dat 200 Mbit/s een extra losse optie is bij dit abonnement.Ā 
Bij de huidige abonnementen betekent het aanpassen van de internetsnelheid dat je ook 5 KPN Veilig licenties krijgt. Bij de oudere abonnementen (waaronder die van jou) is dat helaas niet het geval.Ā 

Mocht je toch meer licenties willen dan kun je die via jeĀ MijnKPNĀ los aanvragen, of je kunt het abonnement wijzigen in je MijnKPN naar de nieuwe (huidige) abonnementen.Ā 
Kijk dan wel goed naar welke voordelen je met je huidige pakket hebt en of je met het nieuwe pakket niet duurder uit bent bijvoorbeeld.Ā 

Je kunt hiervoor ook met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan Ć©Ć©n van mijn collega's je hier ook persoonlijk mee helpen. šŸ™‚

Mocht dat het niet duidelijk maken,

wil je dan jeĀ forumprofielĀ zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt?Ā 

Je gegevens in je profiel zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators en voor jezelf, dus je privacy blijft bewaard.