Skip to main content
Beantwoord

Malwarefilter blokkeert afbeeldingen

• August 28, 2026
  • 9 reacties
  • 220 keer bekeken

Ik wil graag melden dat sinds 27 augustus de afbeeldingen in de Google Play store app niet laden zodra het veilig browsen-malwarefilter aanstaat, maar wel afbeeldingen kunnen laden op 4G/5G.

Ik heb al bij drie vrienden geïnformeerd, ook KPN-klanten, en zij hebben hetzelfde probleem.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Dat klinkt hoopvol, ​@Hans O .  ​@Sulanum  en ​@Ben_1959 ? Hoe is het nu bij jullie?

9 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2026

.

• Nieuwkomer
  • August 29, 2026

Ik heb exact hetzelfde probleem. Hopelijk wordt het snel opgelost. Voor nu veilig browsen uitgezet. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 29, 2026

Dank dat jullie hier even over aan de bel hebben getrokken ​@Hans O en ​@Sulanum, we hebben dit onder de aandacht gebracht bij de juiste mensen! Als we een terugkoppeling ontvangen, dan melden we ons hier weer!

Ben_1959
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 29, 2026

Hier precies hetzelfde sinds een paar dagen. Nooit geweest. Veilig browsen malware filter uitgezet en het probleem is opgelost.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank ook voor het seintje ​@Ben_1959. We zijn hier nog mee bezig, zo gauw we nieuws hebben dan laten we het hier weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2026

De afbeeldingen in de Google Play Store-applicatie worden sinds vanmiddag weer correct geladen. Wij danken KPN voor de geboden snelle service.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 2, 2026

Dat klinkt hoopvol, ​@Hans O .  ​@Sulanum  en ​@Ben_1959 ? Hoe is het nu bij jullie?

Ben_1959
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 2, 2026

Hier werkt het ook weer  na het inschakelen van het malware filter. Alle afbeeldingen in de Playstore laden weer.

Dan kpn voor de snelle oplossing.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 2, 2026

Helemaal top ​@Ben_1959, dank voor je update 😊